Fall3n
bartklaasse
Hoi,
ik heb gister 3 verlengkabels van nzxt (24pins Mobo + 8pins cpu + 6pins Gpu kabels) in mijn huidige pc ge"installeert" en nu start mijn pc wel op maar geeft mijn monitor de melding: geen signaal. de monitor is een packard bell 191bw die bij een packaardbell kwam ( packardhell pc is al lang de deur uit) ik heb de volgende dingen al geprobeert:
Andere Gpu : Geen Resultaat
Andere Vga Kabel : Geen resultaat
Ander Dvi -->> Vga Verloopje : Geen resultaat
Speakertje Aan moederbord gehangen : Geen geluid
De Gpu Fan Draait wel
als ik de monitor aansluit op bijvoorbeeld mijn moeders laptop laat mijn beeldscherm wel gewoon beeld zien!
voordat ik de verlengkabels in mijn pc ging "installeren" deed de pc en de monitor het wel nog gewoon
De "belangerijke" Hardware is :
Mn Pc
MOBO: Asrock p45turbotwins2000
CPU: Q8400
MEM: 4 Gig Kingston ddr 2 667 mhz
VGA: Sapphire Hd 3650 512 mbGddr3 Pci-E
SOUND: Onboard
HDD1: Samsung (onbekend Type) 500Gb
OPT1: Asus Dingetje
PSU: Coolermaster 400 wat
CASE: Lian Li pc-60 Fnw
ik heb gister 3 verlengkabels van nzxt (24pins Mobo + 8pins cpu + 6pins Gpu kabels) in mijn huidige pc ge"installeert" en nu start mijn pc wel op maar geeft mijn monitor de melding: geen signaal. de monitor is een packard bell 191bw die bij een packaardbell kwam ( packardhell pc is al lang de deur uit) ik heb de volgende dingen al geprobeert:
Andere Gpu : Geen Resultaat
Andere Vga Kabel : Geen resultaat
Ander Dvi -->> Vga Verloopje : Geen resultaat
Speakertje Aan moederbord gehangen : Geen geluid
De Gpu Fan Draait wel
als ik de monitor aansluit op bijvoorbeeld mijn moeders laptop laat mijn beeldscherm wel gewoon beeld zien!
voordat ik de verlengkabels in mijn pc ging "installeren" deed de pc en de monitor het wel nog gewoon
De "belangerijke" Hardware is :
Mn Pc
MOBO: Asrock p45turbotwins2000
CPU: Q8400
MEM: 4 Gig Kingston ddr 2 667 mhz
VGA: Sapphire Hd 3650 512 mbGddr3 Pci-E
SOUND: Onboard
HDD1: Samsung (onbekend Type) 500Gb
OPT1: Asus Dingetje
PSU: Coolermaster 400 wat
CASE: Lian Li pc-60 Fnw