• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Geen beeld na installatie PSU verlengkabels, help!

Fall3n

bartklaasse
Hoi,

ik heb gister 3 verlengkabels van nzxt (24pins Mobo + 8pins cpu + 6pins Gpu kabels) in mijn huidige pc ge"installeert" en nu start mijn pc wel op maar geeft mijn monitor de melding: geen signaal. de monitor is een packard bell 191bw die bij een packaardbell kwam ( packardhell pc is al lang de deur uit) ik heb de volgende dingen al geprobeert:

Andere Gpu : Geen Resultaat
Andere Vga Kabel : Geen resultaat
Ander Dvi -->> Vga Verloopje : Geen resultaat
Speakertje Aan moederbord gehangen : Geen geluid
De Gpu Fan Draait wel

als ik de monitor aansluit op bijvoorbeeld mijn moeders laptop laat mijn beeldscherm wel gewoon beeld zien!

voordat ik de verlengkabels in mijn pc ging "installeren" deed de pc en de monitor het wel nog gewoon

De "belangerijke" Hardware is :
Mn Pc
MOBO: Asrock p45turbotwins2000
CPU: Q8400
MEM: 4 Gig Kingston ddr 2 667 mhz
VGA: Sapphire Hd 3650 512 mbGddr3 Pci-E
SOUND: Onboard
HDD1: Samsung (onbekend Type) 500Gb
OPT1: Asus Dingetje
PSU: Coolermaster 400 wat
CASE: Lian Li pc-60 Fnw
 
ja simpel: kapotte PCIe verlengkabel. De stroom die de VGA heeft om de fan te laten draaien komt van het PCIe slot.

Haal die verlengkabel er maar weer eens tussenuit, dan werkt-ie weer :D
 
mss kortsluiting gemaakt ?? want mijn oude mobo was ook kapot door kortsluiting maar de fans enzo gingen gwn aan enzo van gpu en cpu kwam ook geen beeld , ander mobo er in en het werkte gwn trug weer
 
eventjes de gpu verlengkabel er tussen uit gehaald en hetzelfde prbleem elk geheugenbankje appart getest in elk mogelijk geheugenslot... en dat geeft ook geen succes... wat ik ook zo vreemd vind is ik hoor en zie (fans&ledstrips) hem aangaan dan gaat hij uit en dan start hij weer op... ik ga maar eens bij vrienden/ lokale pc winkel vragen of ze een socket 775bordje hebben liggen om te testen of het mijn moederbord is
 
Ben je toevallig misschien de 4 of 8-pin CPU kabel vergeten aan te sluiten op het moederbord?

Wat je nog kan proberen:
- Nogmaals alle kabels nalopen en controleren of ze goed zijn aangesloten
- BIOS resetten
- Andere voeding
 
@8pin kabel is me alles eerder overkomen maar die zit er gewoon in... ik ga morgen mn moederbord uit de case halen en mugen eraf en stockkoeler erop omdat mn 24pin aansluiting vlak naast mijn socket zit... en ik dus moeilijk bij die kabels kan komen .... en zal eerst nog een bios reset proberen . en andere voeding heb ik niet :(
 
Haal hem er inderdaad maar uit, en begin vanaf het begin. Hou in de gaten dat je alles aansluit en dergelijke :). Als hij het dan nog niet doet, dan zou ik een overzichtelijke foto plaatsen van het systeem. Misschien kunnen wij iets zien dat je gemist hebt.
 
hmm toennet nog even mn pciexpress slot uitgeblazen maar daar kwam geen stof uit... maar daarna eventjes biosbatterijtje eruit en erweer in en nu doet hij het gewoon weer :026:

bart = super happy (en niet zo slim hij had veel eerder voor de simpele oplossingen moeten gaan xD )
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Videokaart kapot? Na installatie nieuwe koeler, geen beeld meer Problemen & Oplossingen 7
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
D problemen met pc op starten geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 1
I geen beeld met GPU #1 AMD / ATI 0
J PC draait wel, maar geen beeld, geen muis en geen toetsenbord... Problemen & Oplossingen 4
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
soppy Geen beeld Problemen & Oplossingen 5
soppy Geen beeld, bios ledje @ mobo blijft branden Problemen & Oplossingen 6
P Videokaart (onboard) geeft geen beeld meer? Problemen & Oplossingen 11
Freddy PC gaat aan, maar geen beeld!? Problemen & Oplossingen 13
L Media Center + TV Kaart, maar geen beeld/ontvangst? Help Hardware & Software 5
M5rvii PC start op maar geen beeld !! Problemen & Oplossingen 26
M Nieuwe mobo: ASUS P6T SE, maar geen beeld?! Problemen & Oplossingen 18
ThomasJS Geen beeld meer, start wel Hardware & Software 5
MASTERBLASTER opstarten geen beeld later wel. Problemen & Oplossingen 7
S computer start op maar geef geen beeld Hardware & Software 13
Craven [HD4870] Geeft (meestal) geen beeld Hardware & Software 4
A Alphacool LCD Display probleem: Geen beeld Cases en Modding 4
Craven nieuw mobo, geen beeld Hardware & Software 23
Lqd [GEEN REACTIE] Einde hobby Verkocht 15
Thim geen water circulatie. Waterkoeling 12
Mannekino Is er voldoende ruimte tussen een 16mm OD fitting en ventilator zodat ik geen extender hoef te gebruiken? Waterkoeling 7
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
HighFlow Fijne Paasdagen allemaal! (maandag 13-04-20 geen verzendingen) HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Geen verzendingen a.s. vrijdag en maandag i.v.m. Goede Vrijdag en Pasen en... TP17 :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Geen verzendingen op vrijdag 27-04-18: Koningsdag! HighFlow Computer Cooling Shop 2
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
M Nieuwe build weinig tot geen water retour in res. Waterkoeling 30
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6
Freddy A.s. donderdag: Koningsdag! Geen verzendingen HighFlow Computer Cooling Shop 0
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
TinusB Geen signaal beeldscherm en random reboot Problemen & Oplossingen 6
Verderf Z87 Mpower Max Random reboots en shutdowns, geen BSOD Problemen & Oplossingen 10
A Buizen vullen niet volledig op? / Pompen krijgen geen water in de buizen? Waterkoeling 67
S Kan geen verkoop topic aanmaken? HighFlow Forum 17
wambamnl Eerste waterkoeling setup, geen budget. I5 4670K en 2x r9 290 g4 gaming. Advies Waterkoeling Setup 5
Sw333t [Gezocht] Kleine ssd, sata300/600, geen errors. 30-64 GB Gevonden 0
B ambient light (veel hulp nodig ben geen electries expert) Cases en Modding 4
l3p Geen email notificaties meer op abonnementen na email verandering. HighFlow Forum 14
Grav3D1gger Even voorstellen Grav3D1gger / Johnny Meerveld / PC heeft geen naam. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Sw333t [VERKOCHT] 2x Cooler Master JetFlo 120mm Black (geen led) Verkocht 4
Freddy Goede vrijdag en Pasen, geen verzendingen. Ontmoet ons tijdens TP12 HighFlow Computer Cooling Shop 0
MrGiorgio Is Kerst wel kerst als je geen cadeautjes doet? Algemene Discussies 13
J 4890 kan geen 3d beelden afspelen AMD / ATI 4
Hightower geen email bevestiging na bestelling HighFlow Webshop 2
J [VERKOCHT] EKWB Supreme LTX Plexi/Nickel (geen rondjes) Verkocht 3
Karel88 Karel88 - Karel - Nog geen project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
J Hof: geen verbod pedoclub Martijn Nieuws en Sport 19
R Computer boot, maar geen display Problemen & Oplossingen 10
DVS Geen fratsen ... Gallery & Build Logs 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan