MrGiorgio
De Planner
Volgende week is First Look.
Andere computer- en gamebeurzen in Nederland lijken te sneuvelen.
Ik zit te twijfelen of ik zal gaan. (als ik ga zal ik ook vast wel foto's van nieuwe hardware en beursbabe's maken)
Zijn er mensen die eerder zijn geweest in het verleden?
Is het een aanrader of juist niet?
Firstlook is het game-evenement van de Benelux en sinds haar ontstaan in 2008 bezig aan een onstuimige groei. Begonnen in de Amsterdamse Convention Center met 1500 bezoekers, vindt Firstlook dit jaar voor haar zesde editie, weer plaats in de grootste hal van de Jaarbeurs.
Zoals elk jaar is Firstlook voor de game- & hardware-industrie ook in 2013 weer het moment om alle najaarstoppers voor het eerst aan het Nederlandse en Belgische publiek en media te tonen. Op tientallen stands en diverse theaterzalen kan een gelimiteerd aantal gamers twee dagen lang met deze nieuwe games/producten aan de slag. De keuze voor een limiet op het aantal bezoekers en daaruit volgend het zeer persoonlijke contact met de consument is uniek in de internationale game-evenementenwereld en wordt met het jaar meer gewaardeerd door publishers.
Waar grote evenementen als GamesCom en E3 steeds meer publishers kwijt raken, komen er bij Firstlook juist bij. Dit sterkt organisator Blammo Events in haar visie dat iedere bezoeker van Firstlook ook echt aan de slag moet kunnen met de aanwezige games en producten i.p.v. het overgrote deel van de tijd in de rij staan. Een bezoek aan Firstlook is dus voor iedere gamer een feest!
Andere computer- en gamebeurzen in Nederland lijken te sneuvelen.
Ik zit te twijfelen of ik zal gaan. (als ik ga zal ik ook vast wel foto's van nieuwe hardware en beursbabe's maken)
Zijn er mensen die eerder zijn geweest in het verleden?
Is het een aanrader of juist niet?