• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

First look: gaan of niet?

First look game event in Nederland gaan?


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

MrGiorgio

De Planner
Volgende week is First Look.

Firstlook is het game-evenement van de Benelux en sinds haar ontstaan in 2008 bezig aan een onstuimige groei. Begonnen in de Amsterdamse Convention Center met 1500 bezoekers, vindt Firstlook dit jaar voor haar zesde editie, weer plaats in de grootste hal van de Jaarbeurs.

Zoals elk jaar is Firstlook voor de game- & hardware-industrie ook in 2013 weer het moment om alle najaarstoppers voor het eerst aan het Nederlandse en Belgische publiek en media te tonen. Op tientallen stands en diverse theaterzalen kan een gelimiteerd aantal gamers twee dagen lang met deze nieuwe games/producten aan de slag. De keuze voor een limiet op het aantal bezoekers en daaruit volgend het zeer persoonlijke contact met de consument is uniek in de internationale game-evenementenwereld en wordt met het jaar meer gewaardeerd door publishers.

Waar grote evenementen als GamesCom en E3 steeds meer publishers kwijt raken, komen er bij Firstlook juist bij. Dit sterkt organisator Blammo Events in haar visie dat iedere bezoeker van Firstlook ook echt aan de slag moet kunnen met de aanwezige games en producten i.p.v. het overgrote deel van de tijd in de rij staan. Een bezoek aan Firstlook is dus voor iedere gamer een feest!

Andere computer- en gamebeurzen in Nederland lijken te sneuvelen.

Ik zit te twijfelen of ik zal gaan. (als ik ga zal ik ook vast wel foto's van nieuwe hardware en beursbabe's maken)

Zijn er mensen die eerder zijn geweest in het verleden?
Is het een aanrader of juist niet?
 
Ik ben er morgen met Richard (Kier) :)

1380610_591310937582236_608456975_n.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Aquasteam XT Ultra: Fans gaan niet aan. "Error at Fan output Aquasuite" Waterkoeling 1
Freddy Ziek! Wel of niet gaan sporten / trainen? Gezondheid en Sport 0
C UV Light 30cm QUAD set: 1 adapter doet het niet = 2 lichten gaan niet aan. Cases en Modding 11
Celly PC Boot opeens niet meer (fans gaan wel draaien), help! Problemen & Oplossingen 15
jesse20 pc gaan aan en uit Hardware & Software 7
Freddy Netwerkkabel kan defect gaan?! Problemen & Oplossingen 5
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
radmiraal vraag/mening over nieuwe setup die ik wil gaan bouwen Hardware & Software 3
tomasvanderpijl [CLOSED]Waarde onderdelen die ik wil gaan kopen Gesloten 2
J Gigabyte 5770 silent cell gaan waterkoelen om hem dunner te maken Waterkoeling 3
sjonnie FM2, we gaan beginnen AMD / ATI 0
D3T0X Meedenk topic. Hoe een deur naar boven open laten gaan? Cases en Modding 4
E 'Hdd-prijzen gaan stijgen door overstromingen Thailand' Algemene Discussies 11
T Hoe ver te gaan met mijn rig? Overclocking 13
MaartenvdE zullen deze fittingen gaan fitten? Waterkoeling 2
stravinski HDD naar het hiernamaals aan het gaan? Problemen & Oplossingen 4
Wouter Welke Games Gaan We Spelen Op De Lan? Lan Party 13
Joren Behouden van pagina bij terug gaan. HighFlow Webshop 3
Xtrafresh Gaan twee 120mm rads mijn setup koel weten te houden? Advies Waterkoeling Setup 10
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
Wouter Wie gaan er mee naar NetWorkingDay?? Gaming 12
dopestuff gaan verschillende full cover blocks samen? Waterkoeling 6
foxbuster Pomp niet op 100 uitsturing te krijgen Waterkoeling 8
M Gpu werkt niet mee Problemen & Oplossingen 3
john fan update of niet ? Handleidingen en Installatie Tips 15
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
Bokeh 3de radiator of niet? Waterkoeling 7
D GPU blok compatibel of niet Waterkoeling 2
B Krijg pc niet opgestart. Problemen & Oplossingen 3
K pomp werkt niet Waterkoeling 5
D Flowmeter werkt niet Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
J fitting niet los krijg Problemen & Oplossingen 5
J GPU niet gedetecteerd na installatie waterblock Problemen & Oplossingen 3
Quint0sz Barrow Hard tube 14/10mm, niet vast genoeg in fitting? Handleidingen en Installatie Tips 2
C Aqua Computer Ultitube D5 Pro 100 RGBpx ring werkt niet Handleidingen en Installatie Tips 1
X nzxt usb hub werkt niet na behoren Hardware & Software 1
J Gpu waterblock niet helemaal vol Waterkoeling 4
T loop lang niet gebruikt - gevaar op bacterie of zo? Waterkoeling 1
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
T 6 pins kabel past niet Cases en Modding 4
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
foxbuster Pomp niet 100% vermogen / maximaal in override Waterkoeling 3
M Swiftech MCP35X Pump start niet gelijk Waterkoeling 2
D Waarom kan ik niet meer dan 1 meter bestellen? HighFlow Webshop 1
C XS-PC g1/4 rigid tube fitting past niet op asus maximus x HighFlow Forum 5
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R Waterkoeling setup presteert niet naar behoren. Waterkoeling 3
A Corsair force MP500 120 ssd m2 wordt niet herkend gigabyte mini itx moederbord Problemen & Oplossingen 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan