• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

zullen deze fittingen gaan fitten?

MaartenvdE

Junior Member
Opnieuw een fittingen vraag, nu ik niet meer het kleine blokje nodig heb voor de Rampage 2 Gene zat ik te kijken naar grotere fittingen voor 1/2'' tubing. ik wil opnieuw graag compresie fittingen.

maar gaan deze 2 samen?

tube:
Tygon R3603 1/2" 19/13MM Clear

fitting:
13MM (1/2) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) Matt Black BP-MBCPFD-CC5

Ik kan nergens vinden wat de max OD is die de fitting toestaat, aangezien tygon ook nog r3606 1/2'' ID 5/8''OD heeft.

Verder kwam ik ook weer op het punt hoegroot is de uiterste diameter van de fittingen zelf? gaat dit passen op een EK supreme HF full nickel, met spacing van 24mm tussen de G1/4 gaten.

en dezelfde vraag voor het EK-FB 480 GTX block, deze laatste lijkt me wel te gaan passen maar het CPU block is volgens mij wat krap. kan iemand de OD van bovenstaande fitting opmeten?

Alvast bedankt

Maarten
 
Hey Freddy,

Bedankt dat je het even voor me hebt nagekeken, ikvind het zelf allemaal best lastig omdat nergens de maten duidelijk staan vermeld, dus moet het maar zien te vragen op deze manier.

Ik zal nog zelf eens wat na gaan kijken op internet en wat plaatjes van de blok op de kaart, ik wilde namelijk wel aan de PCB kant de fittingen aansluiten. dat ze op de supreme passen is ook wel fijn, radiator, pomp, res en rampage 3 extreme block was sowieso geen probleem.

Ik kom er denk ik wel uit, mocht iemand nog wat weten over de GTX 470/480 blokken en deze fittingen aan de PCB kant dan hoor ik het graag.

groeten Maarten

bij nader inzien betwijfel ik of de fittingen gaan passen op de supreme HF full nickel

kwam net dit plaatje tegen:

DSC_0293.jpg


Jammer, moeten we toch kleinere slang hebben :(

Bedankt nog voor de hulp.

Groeten Maarten
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Graag advies om deze pc te maken Waterkoeling 9
M Op zoek naar deze kabel voor Hitbox Venom Arcade stick Gaming 3
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
B Past deze bracket met EK D5 revo PWM pomp+res? Waterkoeling 1
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
T Help deze casemodding starter z'n minerale olie PC door! Cases en Modding 28
S enig nieuws wanneer deze leverbaar is H240x HighFlow Webshop 1
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
DieHard Origin games een stuk goedkoper via deze site: Gaming 7
C Zal ik deze halen? AMD / ATI 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
A waterblock voor deze grafische kaart MSI N660-TF-2GD5/OC Twin Frozr III GeForce GTX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S Freddy...graag feedback op deze producten... HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
TeQ99 klopt deze prijs wel? HighFlow Webshop 3
WiSK Welke kleur is deze fitting/adapter? Waterkoeling 3
M Past de slang met deze fittingen? Waterkoeling 2
psyduck170 Alphacool D5-VPP655 - heeft deze een RPM kabel? Waterkoeling 6
F [CLOSED] wat zijn deze onderdelen nog waard Gesloten 0
Cygnitr0n Herkennen jullie deze nog...? Films / Movies 29
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
l3p [VERKOCHT] Mionix Naos 5000 + Mionix Alioth 320 (Deze krijg je er gratis bij) Verkocht 2
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
D Is deze set goed genoeg voor mijn 1090T? Advies Waterkoeling Setup 2
D Kloppen deze gegevens van ssd ? Hardware & Software 20
H Lurkte al een tijdje rond, maar bij deze de kennismaking! ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Lqd Waarde van deze setup? Gesloten 0
J Is er nog hoop voor deze videokaart? Problemen & Oplossingen 13
Sw333t Waarde van deze setup (socket 775) Gesloten 9
cederieck Hulp en menigen gevraagt over deze waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 13
D Internet snelheden kloppen deze ? Hardware & Software 15
dark viper zwolle jullie mening over deze 9800gx2 Hardware & Software 29
I Tips voor inbouw Haf 932 im really a noob in deze dingen Handleidingen en Installatie Tips 8
Sw333t [GEVONDEN] Originele muziek cd's met deze nummrs Gevonden 1
Freddy Kan je geen verkoop topic aanmaken? Lees deze topic voor meer info Te Koop 0
thiesggb Socketpin verbogen :( wat is beste methode om deze recht te zetten :) Hardware & Software 5
fasster welke fittingen heb ik nodig om deze bocht te maken? Waterkoeling 6
Xtrafresh Waarschuwing, lees deze thread niet! Gaming 9
Wouter past deze op de 8800GTX ? Overige Koeling 4
E voor welke socket is deze waterblock ?? Waterkoeling 5
R [Advies] Waterkoeling, zou deze setup werken? Advies Waterkoeling Setup 24
J Heeft deze Fan de juiste aansluiting? Overige Koeling 9
L Past deze grill op deze rad? Waterkoeling 1
Wouter Gebruik jij 1 van deze mods? HighFlow Forum 7
MrGiorgio Is de publieke omroep wel van deze tijd? Nieuws en Sport 22
stravinski 2x klikken op HDD in "Deze Computer" opent nieuw venster Hardware & Software 2
MASTERBLASTER wat vinden jullie van deze kleine film? Gaming 5
stravinski wat is DE beste loop bij deze set... Waterkoeling 3
stravinski zijn deze temps normaal voor deze setting? Waterkoeling 21

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan