• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

detroit ac d5 pomp top

Op een manier dat je hem dan een kwartslag gedraaid hebt? Want op die manier staat de EK merktype en dergelijke verkeerd :p.

Ik vraag me wel af wat die Detroit AC D5 top moet gaan kosten in de Lage Landen.

Hoe strak zullen die hoek elementjes dan zitten als je de top op je pomp vast draait ? Hoe stevig zijn dan ook namelijk hmm... allemaal onbeantwoorde vragen :p

Laatst bewerkt:
Ik heb dit topje vorige week via e-bay gekocht. Is nu onderweg) Die van EK had ik ook al, maar kwam er laatst achter dat deze helemaal niet op mijn D5 paste.:eusa_doh: Ik heb twee van deze;
dgmo0n.jpg

met een messing topje en die ring is te klein voor de EK top.

Die top van DetroitAC zou er wel op moeten passen. Deze keer maar gelijk uit proberen en niet na dik een half jaar :095: :)

D5 komt in m'n andere PC. Heb de DCC die daar in zit nodig voor die nieuwe build.

Maar zodra dat topje binnen is zal ik wel een paar pics maken. :004:

Ook echt top als dat dit soort custom spul bij highflow komt. :023:

Top is net gearriveerd.

2nuhjjd.jpg

Nu nog die messing top op mijn werk met hulp van bankschroef en tang open maken en dan kan i erop. :) Maar dat wordt pas maandag. Ook nog even een unisink dingetje aan mijn winkelmandje toevoegen; die past er nog wel bij :106:

Dat is mijn eerste pomp :) Jaar of twee geleden bij aquatuning gekocht. Toen had ik 'm eerst nog teruggestuurd(noob die ik was), omdat i er niet uitzag zoals ik dacht dat een D5 eruit hoorde te zien. En er zat geen molex stekkertje op.
Nu verkopen ze deze variant met het goede plaatje erbij, maar wel veel duurder dan de Swiftech D5 (welke ze toen niet hadden bij at, maar wel als afbeelding gebruikte) terwijl die messing top wel het minst presteert van alle D5 topjes. :S
Hier nog wat meer varianten van standaard topjes:
PumpHousing.jpg

en een pdf file met nog meer info.

Wat ik wel handig aan deze messing top vind, is dat je hem zeg maar in de lijn van de slangroute kunt plaatsen. Is weer heel anders dan met een hoek of een frontale in en uitgang.

^Zes dagen na bestelling had ik 'm binnen.

Maar vandaag eindelijk voor het donker thuis gekomen. Tijd om wat plaatjes te knallen dus van het topje, de pomp en het vandaag binnengekomen Unisink pompstansaartje :)

dscn1523.jpg

Kom ik tot de ongelukkige ontdekking dat het topje nog niet helemaal af is :108:

dscn15271.jpg

Daar horen volgens mij gaten te zitten die vanaf de andere kant lopen. Aan de andere kant zitten wel twee gaatjes van ongeveer een cm diep. :022:

Zo hoort i te zijn:
7d0e_1.JPG

...mailtje gestuurd naar naar "de maker" ...

Zelf boren lijkt me niet heel erg makkelijk. Maar als het moeilijk is om te retourneren of wat dan ook, ga ik me daar denk ik toch maar aan wagen :066: :)

Die gaten aan de andere kant hebben geen schroefdraad. Dat gaat ook niet lukken. Misschien met zelftappende van dat formaat of een draad tappen, maar daar ik die tapmaat niet heb zou dat weer in de kosten lopen.

Maar net een reply van 'm gehad. Hij heeft zij hele vooraad doorgespit en niet eentje met dit "defect". Hij zal vandaag nog een goeie op te sturen. :023:
Lijkt HighFlow wel zulke goede service ;)

Kan deze mooi naar diegene die mijn andere D5 heeft overgenomen. Lijkt me iemand die handig genoeg is met boren enzo :) Hem had ik al die EK top beloofd, maar die paste dus niet icm die mesing top.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t [VERKOCHT] Swiftech MCP655 D5 pomp met unieke Detroit Thermo D5 Top Verkocht 5
D Veel bubbels in reservoir na installeren niewe pomp Waterkoeling 3
foxbuster Pomp niet op 100 uitsturing te krijgen Waterkoeling 8
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
B EK D5 pomp gescheidenaansluiten op distroplate Waterkoeling 1
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
djghostogb vraag over D5 pomp Advies Waterkoeling Setup 2
C Raar geluid uit en bubbels uit pomp Waterkoeling 4
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
M info setup pomp/flow uitbreiding. Waterkoeling 3
K pomp werkt niet Waterkoeling 5
M D5 pomp start pas na een minuut of 10. Please help! Waterkoeling 3
P Advies handleiding Thermaltake Pomp/Res PR22-D5 Plus Hardware & Software 3
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
M VRAAG Informatie - D5 pomp bracket en Phanteks Enthoo Primo compatibiliteit Advies Waterkoeling Setup 4
jesse20 Pomp aanzetten en dan systeem aanzetten? Waterkoeling 5
R Advies pomp voor eerst installatie Advies Waterkoeling Setup 2
X thermaltake tower 900 pomp Bracket Advies Waterkoeling Setup 3
D Lektesten, pomp laten draaien voor water circulatie en vullen Waterkoeling 19
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
D Pomp stuk Waterkoeling 4
Freddy EK FLT Reservoirs, plat zonder en met DDC of D5 pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Hightower O ring D5 pomp ekwb HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
foxbuster Pomp niet 100% vermogen / maximaal in override Waterkoeling 3
M Kapotte ddc pomp Waterkoeling 2
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
H nieuwe pomp+res nodig Waterkoeling 2
Heineken Nieuwe pomp maakt raar geluid Problemen & Oplossingen 4
S D5 pomp spare part Waterkoeling 3
Hightower Bitspower ddc pomp mod Waterkoeling 1
R is dit normaal voor een D5 pomp? Waterkoeling 10
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
SupaDutch1 2 Pomp's !! helppp!! Waterkoeling 10
D Traag opstarten pomp Waterkoeling 20
U Pomp Covers Advies Waterkoeling Setup 2
J DDC of D5 pomp gebruiken Advies Waterkoeling Setup 2
P Pomp maakt herrie bij opstarten pc Waterkoeling 12
S Magicool pomp Reservoir tube vervangen Waterkoeling 4
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
B Past deze bracket met EK D5 revo PWM pomp+res? Waterkoeling 1
the_cyberspace Aquacomputer Pomp adapter voor DDC pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
K Fittingen, reservoir en pomp mounts. Waterkoeling 12
H 4 pins 12 volt pomp icm PSU? Overige Koeling 5
TYPHOON Pomp krachtig genoeg? Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan