• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

crystal link tube

anonyomousD

New member
hello,

Ik was juist bezig met mijn fittingen en tubing te kiezen voor mijn komende build, en
zag bij een aantal builds online dat er nogal lange versies van "crystal link" tubes gebruikt werden. Ik vind dit super proper en mooi, maar de langste lengte dat ik kan terug vinden is 65mm van Bitspower, namelijk de kit "Bitpower Crystal Links and Adapters for SLI/Crossfire".

Dit is een voorbeeld van:
21814001037-orig.jpg

DSC00388.jpg


Kan iemand mij vertellen waar men dit kan vinden ? of schuilt het onder een andere naam ?
en hoe kan men deze bevestigen d.m.v schroeffittingen ? Dit lijken plexiglazen buisjes, die zouden breken moest ik de schroeffitting aandraaien.

thx in advance !
 
Het beste is gewoon opzoek te gaan naar precies 12mm buis, die van kenneth was geloof ik 12,7mm dus hij moest de uiteinden een beetje opschuren.
Als je direct de goede maat zoekt scheelt dat dus een hoop werk.
 
Goede maat zoeken is het makkelijkst natuurlijk, maar een beetje opschuren met schuurpapier hoort nou eenmaal bij het modden :p

Neem wel eerst een test stukje voordat je meters aanschaft, zodat je thuis een test loopje kan opzetten om te kijken of hij wel goed pakt ;)
 
Goede maat zoeken is het makkelijkst natuurlijk, maar een beetje opschuren met schuurpapier hoort nou eenmaal bij het modden :p

Neem wel eerst een test stukje voordat je meters aanschaft, zodat je thuis een test loopje kan opzetten om te kijken of hij wel goed pakt ;)

will do :)
dus ik kan de schroeffitting er gewoon opdraaien, zonder dat het barst ? of wordt er nog een soort afdichtingstape of dergelijke gebruikt?
want ik kan mij inbeelden dat de plexi-buis niet zo mooi over de basis van de schroeffitting komt te zitten, en zo voor een degelijke afdichting zorgt :p

cheers
 
Ik doe de uiteinden wel met een dremel.
Gaat super na een paar x proberen.
En als t je lukt met de kleine multilinks dan zou t echt strak zijn. Had ik ook geborneerd ( zonder vloeistof), maar vindt dat t dan erg slappe verbindingen worden.
Voor je tubes ff naar bouwplastics, of je moet iets in de buurt kunnen vinden natuurlijk!

Succes
 
Ik doe de uiteinden wel met een dremel.
Gaat super na een paar x proberen.
En als t je lukt met de kleine multilinks dan zou t echt strak zijn. Had ik ook geborneerd ( zonder vloeistof), maar vindt dat t dan erg slappe verbindingen worden.
Voor je tubes ff naar bouwplastics, of je moet iets in de buurt kunnen vinden natuurlijk!

Succes

thanks man ! zal het zeker een keertje proberen :D
ben nog wat aan het afwegen of ik volledig crystal link wil doen of maar gedeeltelijk...

cheers
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
Cygnitr0n Welke Bitspower Crystal Link Tube? Waterkoeling 17
S Bitspower crystal Link Waterkoeling 3
R Bitspower Crystal (multi) Link ervaring Waterkoeling 6
Sanders [VERKOCHT] 2x BP reservoir, EK MCP top, Crystal Link, XSPC RX240 Verkocht 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Barrow Antec p120 crystal waterblock Waterkoeling 51
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
the_cyberspace Corsair Crystal 280X Hardware & Software 0
P Corsair Crystal 570X Case, PSU cover maken? Cases en Modding 3
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
kier CORSAIR CRYSTAL 570X Mod -WTLO- Gallery & Build Logs 8
D PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 1/2 OD - Crystal Clear Retail HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy DangerDen Crystal Reservoir Dual 5.25 Bay Reservoir RES-211 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Y bitspower crystal stop HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
F Welke Bitspower SLI stukken/Crystal tubes heb ik nodig? Waterkoeling 1
M Bitspower VGA Multi-Link Bridge For 2 Slots Application (POM) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Das Experiment iCue Link producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
R Bitspower G1/4" True Brass Advanced Multi-Link For OD 16MM (4PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
HighFlow Bitspower Advanced Multi-Link Hard Tube fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver Waterkoeling 2
Hightower EVGA Power Link Adapter - PCI-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
arwin74 EVGA power link Gevonden 0
Sw333t Skype iconen werken niet meer, zie link HighFlow Forum 5
B Gpu-x multi link parallel? Waterkoeling 4
S EK-FC Link blokje EK 7970 Nickel-Acetal Waterkoeling 9
reclamations EK-FC Link BLANK Serial CSQ - Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
DieHard Highflow Forum malware waarschuwing (link naar een andere site) HighFlow Forum 3
ZwerverRoodbaard Draadloos internet met de TP-Link WR1043 ND Hardware & Software 8
coolfris Bitspower C47 Multi-Link Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
XenoMorpH link gezocht youtube over WCing Waterkoeling 2
Freddy Hoe kan ik een link maken naar een winkelwagen? HighFlow Webshop 4
B hard tube onderdelen Gezocht 13
Bl4ckj4ck666 Soft-tube id 1/2e Waterkoeling 9
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Soft tube feser HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
anub1s18 Singularity Computers Protium Reservoir Tube Replacement 100mm? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
L Alphacool Plexi Tube 50x200mm (DxH) - 15153, schroefdraad binnen of buiten? Waterkoeling 1
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
T O11D XL hard tube + beperke mod Gallery & Build Logs 3
Jason EK-RES X3 150 & 250 D-RGB Tube Reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [VERKOCHT] Diverse Soft Tube Feser koppelingen 1/2 ID 3/4 OD Verkocht 2
Jason Thermaltake Pacific C-PRO G1/4 PETG Tube 16mm OD Compression - Green HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrowch G1/4 - 14mm & 16mm OD Wolverine Super Anti Off Hard Tube Push Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrow 14mm OD - Twin Seal Hard Tube 90 Degree Compression Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan