• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Corsair Underground :)

Ok dit is mijn eerste opzetje.
Ik heb de loop zo gemaakt zodat ik een zo kort mogelijke afstand heb.
Wat denken jullie ervan ?
Ik heb ook een lege jpg toegevoegd voor als iemend mischien verbeteringen weet
Dank u :)

test5.jpg



leeg.jpg
 
Kan je mischien ook vertellen waarom ik hem voor de pomp moet zetten ipv achter de pomp ? Zo kan ik toch de loop leegpompen als ik de drain openzet ?

Ik had deze snelkoppelingen al besteld, zijn vandaag binnen gekomen, vind ze wel erg mooi
 
je moet ook nooit je loop leegpompen maar stromen...
anders loopt altijd je pomp droog....

en lol over je snelkoppelingen, dus eerst bestellen dan advies vragen?? :p jij wilt denk ik wel graag er al aan beginnen ;)
 
Eigenlijk dacht ik dat die snelkoppelingen wel goed waren, had er ook niets over gevraagd, gewoon vergeten :)

Echte vragen waren of de loop zo goed is ( niet dus, qua drain ) en of ik niet ergens gewoon een domme fout maak :)

Maar idd ik kan echt niet wachten, alleen zie wel erg op tegen de 3 gaten boren met SDS-MAX :) Gelukkig heb ik nog foto's van de bouw van mijn huis ivm electra en vloerverwarming :)
 
Maar idd ik kan echt niet wachten, alleen zie wel erg op tegen de 3 gaten boren met SDS-MAX :) Gelukkig heb ik nog foto's van de bouw van mijn huis ivm electra en vloerverwarming :)

Vloerverwarming ligt vanaf 10 cm langs de kanten, dat is de standaard maat , electra kan overal liggen, dat is niet standaard hahaha

Sterkte ermee!
 
Heb de radiator up and running in bestaande loop met 1 pomp en 2 snelkoppelingen, volgende week testen hoe hij het 50 cm onder mijn pc gaat doen :)

Snelkoppelingen zijn trouwens geweldig, niet 1 druppel eruit na 10x de radiator in en uit de loop geplaatst te hebben


P1030185.JPG


P1030187.JPG
 
Jazeker, ik draai er nu 5 uur mee, was een heel karwei om de lucht uit de radiator te krijgen zonder dat er ontluchting op zit.

Moest steeds de radiator aankoppelen, res leegpompen totdat pomp bijna lucht kreeg, dan weer rad los, loop luchtvrij pompen, en weer rad aansluit. Ach uurtje werk ;)

Alles draait nu luchtvrij.
i7 950 @ 4.2 Ghz idle 35 stressed 58

Kijken wat het volgende week gaat doen onder de vloer :)


Heb trouwens ook al ander idee voor de drain.
De snelkoppelingen werken perfect, en heb nu zelfs meer flow dan eerst volgens aquasuite
Dus ik neem nog zon snelkoppeling en kan gewoon mijn loop leeg laten lopen, want als ik aan mijn loop pruts is toch altijd mijn 1080 rad afgekoppeld :)

drain.jpg
 
Laatst bewerkt:
8 uur aan het vullen??
had je hem niet van te voren eigenlijk al zo ver mogelijk gevult??
je kan hem namelijk zoals je hem nu nog los hebt vullen hoe je wilt en goed de lucht eruit kantelen ;)
je kan ook onder het draaien het vulgat van je res open hebben en die geregeld bij toppen ;)
 
zo'n rad wil ik dus ook, alleen dan verticaal langs mn bureau..
pompje in de reserator vervangen door iets beters
en dan 2 pc's in de loop :)

maar eerst moeten er nog andere dingen betaald worden :/
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p Corsair Underground Gallery & Build Logs 219
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
Bl4ckj4ck666 Corsair icue Hardware & Software 0
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
Hightower Corsair ql fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Corsair Hydro X HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
the_cyberspace Corsair spullen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
D Corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Hightower Corsair ll rgb fans custom aansluiting en stekkertjes Overige Koeling 16
the_cyberspace Corsair Crystal 280X Hardware & Software 0
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
Hightower corsair ll fans rgb 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan