Quadcore Low and Slow ... 6 februari 2009 #21 er is een nieuwe patch voor cod5 i3D.net Game Forums - Downloads - Call of Duty: World at War patch 1.2
er is een nieuwe patch voor cod5 i3D.net Game Forums - Downloads - Call of Duty: World at War patch 1.2
Xelation Off-topic Extraordinaire 9 februari 2009 #23 Is niet verkeerd inderdaad, voor meerdere games :066:
blingbling King of shit 9 februari 2009 #30 Als er een clan zou komen wil ik evt. wel bij het een en ander helpen. Ik ben zelf 2,5 jaar 'moderator' geweest bij een CoD:UO clan geweest, en ben ook een jaartje clanleider geweest van een CoD2 clan.
Als er een clan zou komen wil ik evt. wel bij het een en ander helpen. Ik ben zelf 2,5 jaar 'moderator' geweest bij een CoD:UO clan geweest, en ben ook een jaartje clanleider geweest van een CoD2 clan.
Xelation Off-topic Extraordinaire 10 februari 2009 #31 Tja aan de andere kant hoeven we niet zo uitgebreid gelijk te beginnen. Even een indeling maken van de meest gespeelde games van mensen hier op Highflow (die er al is in het topic 'Welke games speel je"). En dan van de lijst van elke game stemmen/bepalen welke server we op gaan spelen en iedereen dezelfde Clan-tag bijv [HF].
Tja aan de andere kant hoeven we niet zo uitgebreid gelijk te beginnen. Even een indeling maken van de meest gespeelde games van mensen hier op Highflow (die er al is in het topic 'Welke games speel je"). En dan van de lijst van elke game stemmen/bepalen welke server we op gaan spelen en iedereen dezelfde Clan-tag bijv [HF].