dutch_joker
New member
hey allemaal,
Dit is mijn eerste post op dit forum.
Zal mezelf eerst even kort voorstellen.
Ik ben Jarne, 22 jaar oud en kom uit het mooie en gezellige Brabant.
Niet geheel onbekend met deze site, heb namelijk al een aantal producten afgenomen.
Genoeg over mijzelf:051:
Ik heb "gekke" idee in mijn hoofd, om een xbox360 slim te watercoolen. De reden hiervoor is eigenlijk kort en bondig.
"Gewoon omdat het kan" en het lijkt me een leuke uitdaging. Aan de zijkant zal ik 2 windows maken en uv leds plaatsen, zodat de uv slangen mooi naar voren komen. Verder zal de HD verzien worden van plexiglas i.p.v. een lelijke grijze plaat.
De cd-rom driver zal ook "onthoofd" worden en worden voorzien van een speciale plastic plaat.
Waterblock: XSPC Xbox 360 Slim Waterblock
Radiator: MagiCool SLIM DUAL 240 Radiator
Fans: 3x Cooler Master 120MM LED Switch R4-L2S-12KB-GP 1200RPM (Heb ik nog liggen)
Nu zit ik alleen nog met een vraag. Het gaat namelijk over de pomp.
Ik heb nog een andere hobby en dat is het houden van vissen.
Nu heb ik nog een kleine externe pomp staan. Ik zag dat sommige mensen de eheim compact 600 gebruiken en daar een apart reservoirs voor hebben. Nu heb zelf nog een Eden 501 liggen (Dit zal jullie vast niet veel zeggen).
Dit is een externe 600l/per uur pomp die een eigen reservoir heeft.
voor de beeldvorming:
Zou dit bruikbaar zijn of? Wat me wel opviel, was dat op de pomp stond maximaal op 45 graden. :S Geen flauw idee hoe warm een watercooled xbox wordt.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:026:
Dit is mijn eerste post op dit forum.
Zal mezelf eerst even kort voorstellen.
Ik ben Jarne, 22 jaar oud en kom uit het mooie en gezellige Brabant.
Niet geheel onbekend met deze site, heb namelijk al een aantal producten afgenomen.
Genoeg over mijzelf:051:
Ik heb "gekke" idee in mijn hoofd, om een xbox360 slim te watercoolen. De reden hiervoor is eigenlijk kort en bondig.
"Gewoon omdat het kan" en het lijkt me een leuke uitdaging. Aan de zijkant zal ik 2 windows maken en uv leds plaatsen, zodat de uv slangen mooi naar voren komen. Verder zal de HD verzien worden van plexiglas i.p.v. een lelijke grijze plaat.
De cd-rom driver zal ook "onthoofd" worden en worden voorzien van een speciale plastic plaat.
Waterblock: XSPC Xbox 360 Slim Waterblock
Radiator: MagiCool SLIM DUAL 240 Radiator
Fans: 3x Cooler Master 120MM LED Switch R4-L2S-12KB-GP 1200RPM (Heb ik nog liggen)
Nu zit ik alleen nog met een vraag. Het gaat namelijk over de pomp.
Ik heb nog een andere hobby en dat is het houden van vissen.
Nu heb ik nog een kleine externe pomp staan. Ik zag dat sommige mensen de eheim compact 600 gebruiken en daar een apart reservoirs voor hebben. Nu heb zelf nog een Eden 501 liggen (Dit zal jullie vast niet veel zeggen).
Dit is een externe 600l/per uur pomp die een eigen reservoir heeft.
voor de beeldvorming:
Zou dit bruikbaar zijn of? Wat me wel opviel, was dat op de pomp stond maximaal op 45 graden. :S Geen flauw idee hoe warm een watercooled xbox wordt.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:026: