• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Apple iPad

hij is 680 gram, is redelijk zwaar, maar alsnog lichter dan een netbookje:)

Nu er ook accessoires te koop zijn in NL heb ik maar meteen een paar dingen gekocht:

De Apple Ipad Case

apple-ipad-case.jpg


Bevalt erg goed, is stevig, en de ipad is mooi beschermd. de hoes zelf word alleen erg snel vies. Mocht je nog een hoes zoeken, is dit een aanrader!

De Apple Ipad Dock

apple_ipad_dock.jpeg

het ziet er een stuk beter uit met de ipad in de dock, alleen het is een beetje drukken als je hem in een case hebt zitten, dat lijkt niet helemaal te passen.

Apple Camera Connection kit

62641_ipadcameraconnectionkit_thumb.jpg


Deze is zeer slecht leverbaar, dus ik heb hem moeten bestellen. Vooral voor op vakantie lijkt het me ideaal, ipv nu alles op een trage laptop:)lol:) te zetten, kan alles meteen op mn ipad.
Ik hoop dat ik hem voor mn eigen vakantie( nog 2 weekjes) binnen heb.



En nu koop ik niks meer, ivm volgende week de iphone 4:D
 
499 voor 16GB WIFI
599 voor 16GB WIFI + 3G

Prijzen voor meer GB heb ik niet bekeken.

Helaas heeft mijn schoonvader gisteren al zijn iPad opgehaald, heb er maar een uurtje mee zitten spelen.
Vindt het eigenlijk toch niet zo handig.
Tis net te groot en net te zwaar, denk dat ik uiteindelijk toch liever mijn iPhone in mijn handen heb...
 
Denk datje je daarin vergist freddy!:D

De ipad ligt net tussrn alles in, kleiner en handzamer dan een laptop, maar weer groter dan een iphone.

Vooral voor ff internetten op de bank is hij fijn. Iphone is voor dat soort dingen gewoon te klein.
 
Ja dat dacht ik ook, tot ik het zelf in mijn handen had en ging proberen.
Op de bank moet ik met mijn ene been over mijn andere been, zodat ik de iPad op kan laten rusten.
Daar krijg je op den duur lamme benen van :p

Want zo los in de handen, krijg je na paar minuten weer lamme armen van, dat heb je met de iPhone niet.
Zelfde geld als je in bed ligt of op de WC zit :p

Voor uitgebreid internetten, zit ik toch liever achter mijn 27" scherm.
En voor even snel internetten op de pot, bank of in bed blijf ik voorlopig mijn iPhone gebruiken.

Tis natuurlijk voor iedereen anders :)

Ik vind het iig erg jammer dat het voor mij een tegenvaller is, want zoals je eerder kan lezen in deze topic, had ik me er echt op verheugd!
 
Naar mijn mening is de iPad één van de meest nutteloze dingen die er is.

Het is te klein om iets deftig te kunnen bekijken zoals een film of internetten.
Door de vorm is het onhandig voor gebruik zoals Freddy als zegt. Je heb het geen pak op.

Het is daarnaast ook te groot om mobiel te zijn. Het past alleszins niet in mijn broekzak.

Ook is het zoals gewoonlijk niet met alles compatibel.

Kortom een oversizede iPhone waarmee je niet kan bellen :D
 
Toch maar wel aan de iPad :D
Kan je jouw ervaring ermee hier plaatsen:
http://forum.highflow.nl/f31/apple-ipad-5405/ :)

Haha toch wel indd :p

Ik heb nu 2 dagen de ipad 16gb wifi zonder 3G want ik neem er toch geen abbo op dus is 3G volledig nutteloos :)

Ik moet zeggen dat ik het echt een super apparaat vind , ik gebruik m voornamelijk voor t surfen in de bank en voor t forum te checken , voorheen deed ik dat met m'n laptop en had ik altijd ruzie met dat ...ding

Kortom dikke aanrader freddy en zeker voor jou met je forumskills ;) kan je lekker bij je vriendin in de bank blijven zitten ;) ipv achter je pc of Je ogen verzieken met je iPhone :p

Ik zeg: Kopen , Kopen , kopen !! :)

Edit: alleen crazy birds daar zou ik m al voor kopen :p
 
ik heb een tijdje terug een iPad gehad voor me werk maar ik had soms problemen met connecten met een draadloos internet in al die verschillende hotels, dus heb ik de ipad verkocht en sinds een klein maandje nu een MacBook Pro 13".

De iPad beviel me goed en me ouders hadden me nog nooit zo vaak beneden gezien :p aangezien ik nu gewoon beneden kon internetten.

Zondag nog gespeeld met een Samsung Tablet maar dat was echt niks, ik ben de kwaliteit gewend van Apple en dat ligt echt een heel stuk hoger dan bij de andere merken. en dan is de Samsung geloof ik zelfs nog een stuk duurder, oke je kan er mee bellen maar het werkt bij lange na niet zo fijn als de iPad.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
tomasvanderpijl [CLOSED] Apple iPad Wi-Fi 16GB Zwart + extra's Gesloten 0
R Apple iPad of Archos 101 Internet Tablet? Hardware & Software 2
Vannos Apple ipad OF Samsung galaxy Tab Hardware & Software 17
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
stefan787 Apple G5 Gallery & Build Logs 2
Monster [IN-ACTIVE] 3x Apple Mini Display - Display Cables Verkocht 1
ForresT Apple Wired keyboard op windows 7 Problemen & Oplossingen 7
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
Fuwa Fuwa Apple krijgt 1bn$ van Samsung Algemene Discussies 67
Stephan---pro [GEVONDEN] Apple iphone of Samsung galaxy s2 Gevonden 30
JeanPaul [IN-ACTIVE] Apple Ipod video 30GB Verkocht 2
thijs2163 Speakers voor Apple TV Electronica 28
Demolisher Apple iMac 21,5" 2.7GHz VS zelfbouw. Hardware & Software 3
Cygnitr0n Apple kopieert zichzelf Nieuws en Sport 2
D Apple iCloud Gadgets 13
C Apple's G2 Duo Gallery & Build Logs 8
ForresT apple g5 case mod Waterkoeling 4
D Apple App Store Algemene Discussies 8
Flythe Apple G5 Gallery & Build Logs 39
nicvdv [IN-ACTIVE] ipad Mini Verkocht 3
D Ipad & Tmobile internet ? Hardware & Software 20
The_Saviour# [VERKOCHT] iPad 2 16gb wi-fi White Verkocht 3
HighSpeed^ Chinees verkocht nier voor iPad 2 Nieuws en Sport 11
M PC overnemen vanaf ipad Problemen & Oplossingen 3
D [CANCELED] iPad+Dock+VGA kabel+Ipad case+2e iPad case Verkocht 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan