Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Holy shit, er gebeuren fkng onverwachte epische dingen in Steins;Gate man
Ben nu bij episode 15, net 14 gezien LOL, ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren(A)
In mijn ogen één van de beste series van het seizoen, als het niet van de afgelopen jaar is.
In dit genre tenminste.
Hoe bevalt hij tot nu toe dan?
Aangezien je zo snel door de episodes bent gegaan goed, neem ik aan?
Wel jammer dat hij het 'even terug draait' door er een D-Mail achteraan te sturen.
Hadden ze wel iets meer diepgang in mogen brengen, nu is het alsof hij alles kan doen, play like a fool .. En dan alles terug draaien met een mailtje, wel beetje jammer.
Natuurlijk, hij haalt ze over om het terug te draaien, maar dat is alles.. Geen complicaties ofzo.
Enige minpuntje in mijn ogen, voor de rest perfecte personage-ontwikkeling (ook tussen de personages), duidelijke maar wel onvoorspelbare verhaallijn enz.
Horrible subs lag er idd uit. Ik heb de laatste paar episodes gewoon gezocht naar "Naruto Shippuuden 2xx torrent".
En dan de eerste de beste torrent gepakt
Ik download altijd via meguapload, via een highquality anime site, ze hebben bots op nyaa.eu waarmee ze automatisch en direct torrents van episodes downloaden en meteen uploaden via megaupload.:woot
Dunno , sommige episodes heb ik via torrent gedownload, andere via filehost, kijk niet zo zeer naar subgroepen.
Kga na 21.00uur de laatste 4 episodes van Steins;Gate kijken, bn dus maar alvast begonnen met Ao no Exorcist episode 1, wat denk ik ook erg vet gaat worden
Wel jammer dat hij het 'even terug draait' door er een D-Mail achteraan te sturen.
Hadden ze wel iets meer diepgang in mogen brengen, nu is het alsof hij alles kan doen, play like a fool .. En dan alles terug draaien met een mailtje, wel beetje jammer.
Natuurlijk, hij haalt ze over om het terug te draaien, maar dat is alles.. Geen complicaties ofzo.
Enige minpuntje in mijn ogen, voor de rest perfecte personage-ontwikkeling (ook tussen de personages), duidelijke maar wel onvoorspelbare verhaallijn enz.
Het gaat idd allemaal wel makkelijk, maar ze krijgen opeens hun herinneringen van de vorige world line terug :S hopelijk wordt dat nog uitgelegd in de komende episodes. Ben benieuwd hoe het zal eindigen, totally no clue
"Just when Kurisu arrived breathless at the lab, to tell Okabe she loved him too. The cherry on top of the tragedy was that she was too late to finish the statement, though he surely knew."