Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ooit een setje anime/manga figuurtjes gekregen van een goede vriendin van me.
Zouden jullie mij kunnen zeggen uit welke strip ze zijn? Ik heb er namelijk totaal geen idee wie het zijn.
We willen in ons nieuwe huis (over 2 maanden krijgen we de sleutel) meteen een boeken/filmkamer maken..met enkele 'epic' posters.
Deze is in ieder geval al zeker:
Moet wel bekennen dat ik hem bij verre na niet de beste Ghibli vind... Kijk liever nog eens een Kiki's delivery, Grave of the Fireflies of Howls moving castle.
Het valt op dat Ghibli graag jonge meiden (5 tot 10 jaar) neemt als hoofdpersoon. Meestal geen probleem..maar in sommige films stoort het wel. Heel Totoro lang heb ik mij geërgerd aan een jankend kind (dáár hoef ik niet perse een film voor aan te zetten...).
Wat mij vooral elke keer weer verbaasd is de prachtige sfeer die ze neer weten te zetten: rustige muziek met prachtige landschappen. Dan hoeft er niet gezongen te worden (Disney..) of domme geintjes tussendoor te komen (Dreamworks..). In dat kader is de Ghibli collectie juist heel volwassen.
Nu we toch over films praten, dan is een nummer 1 aanrader toch 5 centimeters per second of The place promised in our early days, dé movies eigenlijk alle movies van shinkai makoto
Tekenstijl is niet helemaal mijn smaak, iets te druk en overdreven. Dat een auto met NOS een beetje wild reageert kan ik me voorstellen. Dat hij al rondjes draaiend over het water kan stuiteren..nah.
Haha dat over het water stuiteren vond ik ook wel kinda lame, tekenstijl zat mij niet zo zeer in de weg, kvond het zelfs erg passend
Maar de races waren wel erg vet