Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou Freddy denk dat ze nog een best stuk voorlopen met de manga.
Zoals ik het nu ongeveer zie is dat je toch wel zo'n 30 anime eps ertussen hebt zitten.
Met bleach zat er op het laatste moment haast geen grote sprong meer tussen de anime en de manga.
Yup source heeft gelijk de ep 220 the prediction of the toad ( Als die in verhouding staat te the manga ) moet een erg intressante ep worden zeker omdat ik altijd erg geintresseerd was door de storyline van Jiryaa en Naruto, en al helemaal toen Naruto door de toads Jirya voorbijging een Sage mode volledig masterde.
Sommige dingen uit +/- episode #160 zie ik nu niet meer terug.
- Sage mode alleen bij aanval van Pain gezien, daarna niet meer.. Waarom niet ingezet tegen Sasuke oid?
- Bij de aanval van Pain heeft Hinata voor het eerst letterlijk haar liefde voor Naruto betuigd, niets meer van gehoord.
- Dat de 4th Hokage de vader van Naruto is, niets meer over gehoord.
Net Full Metal Alchemist Brotherhood afgekeken, is zeker een dikke aanrader
Denk nu maar eens beginnen met Steins;Gate en Ao no Exorcist voordat school weer begint