Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Torrent of Usenet pakket downloaden?
Bijvoorbeeld: Naruto Anime
Kom je al een eind mee:
Naruto Episodes: 220
Naruto Shippuuden Episodes: 118
Naruto Movies: 3
Naruto Shippuuden Movies: 2
Specials: 2
Shippuuden is nu bij aflevering 238, dus je moet er met bovenstaand pakket nog 120 los downloaden (wellicht is er ook een pakket met recentere Shipppuuden afleveringen)
Ben ook gestopt met Bleach, vond de lol er wel vanaf na zoveel 100 afleveringen. Verhaallijn neemt ook sterk af, lijkt wel alsof ik Teletubbies ben aan het kijken zo random.
Dit gebeurd op de eiland waar hij samen met Bee traint om controle te krijgen over de vos.
Voor een waterval ziet hij zijn "evil" kant die hij moet confronteren en verslaan, dat is dus degene hij in dit plaatje omhelst.
Akira Toriyama is to be making a new Dragon Ball series alongside mangaka Naho Ooishi, The creator of the 2008 Dragon Ball Z special "Yo! son goku and friends return". called, Dragon Ball Hoshi.
Ooishi will be making a manga that continues the Z Manga past the Buu saga.
It will have a newly designed Super Saiyan 4, and even a Super Saiyan 5.
Akira Toriyama will be assisting her and backing off. The events in japan (earthquake, tsunami) slowed this down now Toriyama is taking care of that. launch in 2012/2013
Episode of Bardock was a three-part manga series penned by Naho Ooishi as a "sequel" to the character's original TV special from 1990. One chapter per month was published in V-Jump, Shueisha's video game magazine in Japan, over the course of August, September, and October 2011.
Voor degenen die Dragonball Kai hebben gezien: Ik vroeg me af of jullie ook heel erg de originele muziek misten? Ik moet zeggen, met die epische muziek vond ik het niet eens heel jammer dat sommige scenes echt veel te lang gerekt waren. In DBK hebben ze het goed ingekort, maar wat ze imo nog sterker hebben gedaan is de muziek verknalt, wat ik juist een van de sterkste kanten van DBZ vond...
Edit: Een goed voorbeeld: de transformatie van Goku naar Super Saiyan: