• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

570X Single rad

Ja de oring wordt eruit geduwd. Wanneer ik de buis opwarm dan krijg ik het er wel over heen. Zou ik dit doen?

Een ander probleem is dat mijn EK slim rad geen threading heeft aan de kant van de case. Ik krijg er geen enkele vijs in. Ook geen dunne draad. Lijkt me een productie fout.
 
Inderdaad de randen +/- 45 graden vijlen, opwarmen of een beetje (gedistilleerd) water erbij om het makkelijker in de fittingen te krijgen is veilig om te doen.

EKWB gebruikt 6-32 schroefdraad, een standaard m3 of m4 schroef zal dus niet passen.
Kan je dubbel checken of je de juiste schroeven gebruikt en of even kijken of er totaal geen schroefdraad in de radiator zit?
Als dat zo is, dan kan je het retour sturen om het om te ruilen.
 
Inderdaad de randen +/- 45 graden vijlen, opwarmen of een beetje (gedistilleerd) water erbij om het makkelijker in de fittingen te krijgen is veilig om te doen.

EKWB gebruikt 6-32 schroefdraad, een standaard m3 of m4 schroef zal dus niet passen.
Kan je dubbel checken of je de juiste schroeven gebruikt en of even kijken of er totaal geen schroefdraad in de radiator zit?
Als dat zo is, dan kan je het retour sturen om het om te ruilen.

Ik zal ze opvijlen en opwarmen en het zo doen.

Er zit geen enkele draad in de achterkant. Geen dunne of dikke draad. Ik heb op internet dubbel gechecked welke vijzen er bij zaten en dat zijn allemaal dikke draad vijzen. Maar zelfs dunne draad past niet. Niets.

Ik zal hem retourneren en maandag een nieuwe bestellen.
 
Ja ziet er echt wel goed uit IRL. Er staat volgende week nog zo'n build op de planning. Alleen jammer dat het zo'n geknoei is om de buizen op de fittingen te krijgen.

Wat vinden jullie van mijn WC layout? Zouden jullie het anders gedaan hebben? Ik vond dit redelijk moeilijk omdat de fittingen dubbel zo groot zijn als die van EK of Bitspower en omdat dit een kleine case is.
 
Wat vinden jullie van mijn WC layout? Zouden jullie het anders gedaan hebben?

Ik zou inderdaad ook 3 fans hebben omgedraaid voor een betere airflow.
Verder zou ik het draadje van de fitting aan de linkerkant op het CPU blok naar links hebben gedaan, zodat het niet over het CPU blok loopt.
En de tube die van GPU naar radiator loopt, zou ik de tube vanaf GPU recht naar beneden laten gaan en dan een 90 graden buiging boven de PSU en dan richting radiator. Zo is het reservoir beter zichtbaar.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
P Corsair Crystal 570X Case, PSU cover maken? Cases en Modding 3
M Corsair 570x modden! -beginnende modder- Cases en Modding 0
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
kier CORSAIR CRYSTAL 570X Mod -WTLO- Gallery & Build Logs 8
Jason Singularity Computers Resonance Single & Dual HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Singularity Computers Ethereal Single, Dual en Core 2.0 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
R Single slot bracket for AMD Vega HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
V Nieuwe pc, single loop met mogelijke uitbreiding Waterkoeling 3
TinusB Single of dual loop Waterkoeling 3
M Bitspower D5 Mod Kit / Mod Top / D5 Dual Single Top Upgrade Kit 150 Installed Height Waterkoeling 3
G XSPC X20 500 Single bay HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
H [IN-ACTIVE] Koolance TNK-501 Rev 1.1 Single 5.25" Reservoir + extra's. Verkocht 1
R XS-PC X2O 200 Single Bay Reservoir Pump HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p IN-ACTIVE] 2x Aqua-Computer Aquadrive Single + 2x Aqua-Computer Aquadrive Dual Verkocht 0
Tath Bitspower Dual / Single D5 Top Upgrade Kit 150 Kit 150 (Black POM Cap) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
k.3nny [IN-ACTIVE] Nvidia single GPU (wc prefered) Gevonden 7
K EK-BAY SINGLE RES - Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
J EK-FC295 GTX Single PCB - Acetal HighFlow Computer Cooling Shop 1
Xtrafresh Magicool 180mm rads, single (180mm), dual (360mm) en triple (520mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A [IN-ACTIVE] Koolance VID-NX295 single PCB waterblok Gevonden 0
C [User-Review] Alphacool VPP655 Single Edition pump im Cartago´s Review HighFlow Product Reviews 0
arwin74 [VERKOCHT] XSPC Single 5.25 Bay Reservoir Verkocht 4
P EK GTX 480 Single slot bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M 2 MCP655's of 1 genoeg voor grote single loop? Waterkoeling 4
soppy single/dual loop? Waterkoeling 4
Sparky single slot cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J Single MegaRad Single Loop vs Multi Rad Single Loop vs Single Rad Multi Loop Waterkoeling 7
D Single loop vs Dual loop Waterkoeling 3
Freddy GTX295 Single waterblokken in de aanbieding: 50% Korting! HighFlow Computer Cooling Shop 5
S Water temperatuur sensor / Single - parallel water loop. Waterkoeling 7
T Troman's Custom Single Stage Overige Koeling 30
Craven Single bay 5.25" koeler met HDD mount? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
H 1x triple radiator of 2x single Advies Waterkoeling Setup 6
C GTX 295 v2 (Single PCB) waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
Havvie Single loop, dual pump Waterkoeling 27
M single bay reservoir met 2 x inlet en 2 x outlet HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
baretsu Single loop? Zijn de rads voldoende? Waterkoeling 32
D 3e rad plaaten? Waterkoeling 1
Hightower Opzoek naar 280mm rad grills Gezocht 0
R 3080 + 3090 op 1 360mm rad? Waterkoeling 1
Jason PrimoChill Rad Clean - Radiator Cleaning Treatment - Full Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
G [TKA-RAD] EKWB PE240 Radiator Verkocht 1
I Triple 80mm rad cpu+gpu Waterkoeling 2
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
G [TKA-RAD] EKWB Coolstream PE240 Verkocht 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan