arwin74
Active member
"540 Liquid"
Aangezien "Arwin74" build bijna klaar is (moet nog een berg nette foto's maken , en een buildlog maken op me eigen site, oja en de eigen site ook nog ff maken in de tussen tijd kuch kuch), word het tijd om de volgende build te starten.
Eigenlijk is dit een build die in combinatie met "Arwin74" zal gaan werken.
Naam van de build is eigenlijk vrij logisch
Me main pc is nu ingebouwd in een Corsair 540 Air behuizing. Prima behuizing op zich, alleen ik miste de waterkoeling teveel om de temperaturen onder controlle te krijgen.
We gaan dus de air ombouwen naar een een liquid versie
Omdat de pc ook "mobiel" moet blijven voor the party zal hij dus voorzien zijn quick diconects.
In de build zelf zal dus geen pomp of radiatoren zitten aangezien die in "Arwin74" weggewerkt zitten.
De 540 Liquid zal dus bestaan uit:
EVGA Z77 FTW
I7 3750K
16 GB G-Skill 2400mhz DDR 3
256 GB Evo SSD
dual GPU setup bestaande uit twee keer een GTX 690
E22 cable combs
Corsair 1200I power suply
Bit Finix sleeved cables voor MB (24 pins, 2x8 pins en 1x6 pins) en GPU's (4x8 pins)
Koeling:
Alles hard tubing
EK CPU block (Alcatel nickel)
Dual BP GTX 690 blocken (nu clear tot ik 2 black blokken binnen heb)
All BP Fittingen
BP flow meter (visual)
Aqua computer pci slot doorvoer voor de disconects
Arwin
Aangezien "Arwin74" build bijna klaar is (moet nog een berg nette foto's maken , en een buildlog maken op me eigen site, oja en de eigen site ook nog ff maken in de tussen tijd kuch kuch), word het tijd om de volgende build te starten.
Eigenlijk is dit een build die in combinatie met "Arwin74" zal gaan werken.
Naam van de build is eigenlijk vrij logisch
Me main pc is nu ingebouwd in een Corsair 540 Air behuizing. Prima behuizing op zich, alleen ik miste de waterkoeling teveel om de temperaturen onder controlle te krijgen.
We gaan dus de air ombouwen naar een een liquid versie
Omdat de pc ook "mobiel" moet blijven voor the party zal hij dus voorzien zijn quick diconects.
In de build zelf zal dus geen pomp of radiatoren zitten aangezien die in "Arwin74" weggewerkt zitten.
De 540 Liquid zal dus bestaan uit:
EVGA Z77 FTW
I7 3750K
16 GB G-Skill 2400mhz DDR 3
256 GB Evo SSD
dual GPU setup bestaande uit twee keer een GTX 690
E22 cable combs
Corsair 1200I power suply
Bit Finix sleeved cables voor MB (24 pins, 2x8 pins en 1x6 pins) en GPU's (4x8 pins)
Koeling:
Alles hard tubing
EK CPU block (Alcatel nickel)
Dual BP GTX 690 blocken (nu clear tot ik 2 black blokken binnen heb)
All BP Fittingen
BP flow meter (visual)
Aqua computer pci slot doorvoer voor de disconects
Arwin