arwin74 Active member 27 oktober 2014 #41 Zal ze zo is ff plaatsen Staat nu al 2 uur te leak testen, geen druppel te zien tot nu toe Arwin
arwin74 Active member 28 oktober 2014 #50 case dicht staan nog paar kleine dingen in de planning, maar daar moet ik eerst nog ff over nadenken Arwin
case dicht staan nog paar kleine dingen in de planning, maar daar moet ik eerst nog ff over nadenken Arwin
arwin74 Active member 28 oktober 2014 #52 Yep cpu draait stock op het moment eerst ff alles stabiel laten draaien zo Gpu's moeten nog ff opwarmen Dus laat het eerst een maandje zoals nu is om ff de gpu's te laten wennen aan water Wil ook nog wat doen aan dus USB connectie met me koeler (word ff een DB9 conector solderen denk) Arwin
Yep cpu draait stock op het moment eerst ff alles stabiel laten draaien zo Gpu's moeten nog ff opwarmen Dus laat het eerst een maandje zoals nu is om ff de gpu's te laten wennen aan water Wil ook nog wat doen aan dus USB connectie met me koeler (word ff een DB9 conector solderen denk) Arwin