Hey iedereen,
Ik heb hier (over een week of 4) 2 jaar geleden mijn eerste waterkoeling aangeschaft en het bevalt prima. Zo heb ik bijvoorbeeld zojuist FurMark een half uurtje laten draaien en kwam de temperatuur van mijn GPUs niet boven de 65 graden uit, terwijl een vriend van me al na enkele minuten FurMark uit moet zetten omdat hij de temperatuur te dicht bij de 100 graden vindt komen
Nu zit ik alleen wel met een kleine ergernis: Mijn radiator: De Black Ice SR-1. Dit is een radiator van 3 12mm fans lang en is met geen mogelijkheid redelijk met mijn kast (de ThermalTake Armor VA8003BWS).
Bij deze dus de vraag: Is er een radiator die ik IN mijn kast kwijt kan?
Ik ben eventueel wel bereid om over te stappen op een andere kant. Waar wel rekening mee gehouden moet worden: Ik ben 2 3.5" sloten kwijt voor mijn reservoir, 3 voor mijn HDD koeler en 2 voor mijn blurayspeler en dvd brander. En bij deze kast dan ook 1 voor het hele zooitje voor de power- en resetbuttons en 1 lade (bewaar ik op het moment dingen als sleuteltjes, mn Tri-SLI bridge-ding, schroefjes enzo in).
Kortom: Ik wil van mijn externe radiator af, wat zijn mijn opties?
Bij voorbaat dank
EDIT: Misschien ter hulp, mijn huidige setup:
Radiator: Black Ice SR-1 360 + Shrouds
Fans: 3x Zalman F3GL Clear + Green LED (120mm)
CPU Block: EK-Supreme Acetal
GPU Blocks: EK-FC285 GTX SLI - Acetal
Reservoir: DangerDen Dual Bay Res
Pomp: Laing D5-MCP655 12V
Slang: Tygon - Clear - 1/2ID 3/4OD
Koelvloeistof: Feser One UV Acid Green
Fitting: 13MM (1/2) High Flow Fitting, inschroef G1/4
HDD koeling: Aqua-Computer Aquadrive X4
Ik heb hier (over een week of 4) 2 jaar geleden mijn eerste waterkoeling aangeschaft en het bevalt prima. Zo heb ik bijvoorbeeld zojuist FurMark een half uurtje laten draaien en kwam de temperatuur van mijn GPUs niet boven de 65 graden uit, terwijl een vriend van me al na enkele minuten FurMark uit moet zetten omdat hij de temperatuur te dicht bij de 100 graden vindt komen
Nu zit ik alleen wel met een kleine ergernis: Mijn radiator: De Black Ice SR-1. Dit is een radiator van 3 12mm fans lang en is met geen mogelijkheid redelijk met mijn kast (de ThermalTake Armor VA8003BWS).
Bij deze dus de vraag: Is er een radiator die ik IN mijn kast kwijt kan?
Ik ben eventueel wel bereid om over te stappen op een andere kant. Waar wel rekening mee gehouden moet worden: Ik ben 2 3.5" sloten kwijt voor mijn reservoir, 3 voor mijn HDD koeler en 2 voor mijn blurayspeler en dvd brander. En bij deze kast dan ook 1 voor het hele zooitje voor de power- en resetbuttons en 1 lade (bewaar ik op het moment dingen als sleuteltjes, mn Tri-SLI bridge-ding, schroefjes enzo in).
Kortom: Ik wil van mijn externe radiator af, wat zijn mijn opties?
Bij voorbaat dank
EDIT: Misschien ter hulp, mijn huidige setup:
Radiator: Black Ice SR-1 360 + Shrouds
Fans: 3x Zalman F3GL Clear + Green LED (120mm)
CPU Block: EK-Supreme Acetal
GPU Blocks: EK-FC285 GTX SLI - Acetal
Reservoir: DangerDen Dual Bay Res
Pomp: Laing D5-MCP655 12V
Slang: Tygon - Clear - 1/2ID 3/4OD
Koelvloeistof: Feser One UV Acid Green
Fitting: 13MM (1/2) High Flow Fitting, inschroef G1/4
HDD koeling: Aqua-Computer Aquadrive X4
Laatst bewerkt: