Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb dus een asus g 280 gtx met een ek waterblock erop maar de gpu wordt onder stress nog steeds 100 graden! Wat doe ik verkeerd! Het koelblok zit er echt goed op, al een paar keer opnieuw erop gezet maar telkens hetzelfde probleem..... Help!
temperatuur meet ik met everest en asus smartdockter en de rest van de temperaturen zijn gewoon goed. Setup is ook zeker afdoende met 2 x thermochill 120.2. Blok maakt ook goed contact. Heb met leverancier gesproken en blok gaat rma.
Idd het blok kan in een soort bolling staan. Zoiets kan ontstaan door slecht koelen tijdens het uitfrezen van het koper, dan trekt die krom door de hitte.
Ja dat kan
En bay reservoirs verkopen we ook van Dangerden.
Blokken momenteel alleen nog van EK.
Van DD kan ook wel, maar dan moeten we overwegen welke.
Want die zijn erg zwaar en verzendkosten zijn erg hoog vanuit de US
OFFTOPIC: zo had mijn broertje een honkbalknuppel gekocht van 90 euro ongeveer nou die knuppel werd dus 190 euro vanwege importeringskosten e.d. kun je voorstellen...