R razer Junior Member 20 juni 2009 #41 toch raar, er wordt een serieuze vraag gesteld en iedereen zwijgt plots :icon_mrgreen:
Freddy Administrator Forumleiding 20 juni 2009 #42 De progammeurs zijn nog te druk bezig met de andere update van de shop (winkelmandje etc.)... Daarom hier nog geen update.
De progammeurs zijn nog te druk bezig met de andere update van de shop (winkelmandje etc.)... Daarom hier nog geen update.
Freddy Administrator Forumleiding 24 juni 2009 #43 En het is online: HighFlow Waardepunten Sparen Alle bugs zijn eruit die we konden vinden. Mocht je er nog een vinden, graag hier direct laten weten.
En het is online: HighFlow Waardepunten Sparen Alle bugs zijn eruit die we konden vinden. Mocht je er nog een vinden, graag hier direct laten weten.
XenoMorpH Well-known member 24 juni 2009 #44 Goed idee Freddy!!.. Heb wel vandaag een bestelling binnen gekregen , die wordt zeker niet meegenomen
Goed idee Freddy!!.. Heb wel vandaag een bestelling binnen gekregen , die wordt zeker niet meegenomen
Freddy Administrator Forumleiding 24 juni 2009 #45 Nee is niet met "terug werkende kracht". Maar het is in ieder geval wel werkzaam vanaf vandaag
k.3nny Oldscool. 25 juni 2009 #47 bij mij past het niet mooi in het geheel bedragen zie ik niet meer @ order history
Freddy Administrator Forumleiding 25 juni 2009 #48 @ k.3nny, kan je een screenshot maken? (privé gegevens even wegwerken als die in screenshot zichtbaar zijn )
@ k.3nny, kan je een screenshot maken? (privé gegevens even wegwerken als die in screenshot zichtbaar zijn )
k.3nny Oldscool. 25 juni 2009 #51 Voor de rest nog niks raars tegen gekomen ik denk dat de shop breder uitgevoerd mag/kan worden
Killerbee Active member 25 juni 2009 #52 hmm had wat besteld en stond dat ik 7 waardepunten heb maar op me profiel staat dat ik er 0 heb
k.3nny Oldscool. 25 juni 2009 #53 Weer iets raars zo wil ik die punten wel verdienen aangezien je per 10 euro moet besteden voor 1 waarde punt te hebben
Weer iets raars zo wil ik die punten wel verdienen aangezien je per 10 euro moet besteden voor 1 waarde punt te hebben
Freddy Administrator Forumleiding 25 juni 2009 #55 @ Kenny Wil je nu eens checken, moet gefixed zijn. @ Killerbee De punten worden pas toegekend als de status van de bestelling op "afgerond en verstuurd" staat. @ Kenny Dat zijn de prijzen in punten voor een product, dus niet wat je krijgt
@ Kenny Wil je nu eens checken, moet gefixed zijn. @ Killerbee De punten worden pas toegekend als de status van de bestelling op "afgerond en verstuurd" staat. @ Kenny Dat zijn de prijzen in punten voor een product, dus niet wat je krijgt
k.3nny Oldscool. 25 juni 2009 #56 Freddy zei: @ Kenny Wil je nu eens checken, moet gefixed zijn. @ Killerbee De punten worden pas toegekend als de status van de bestelling op "afgerond en verstuurd" staat. @ Kenny Dat zijn de prijzen in punten voor een product, dus niet wat je krijgt Klik om te vergroten... haha okej ik weet genoeg Nog net niet freddy ! ik mis het bedrag dat schuilt nog
Freddy zei: @ Kenny Wil je nu eens checken, moet gefixed zijn. @ Killerbee De punten worden pas toegekend als de status van de bestelling op "afgerond en verstuurd" staat. @ Kenny Dat zijn de prijzen in punten voor een product, dus niet wat je krijgt Klik om te vergroten... haha okej ik weet genoeg Nog net niet freddy ! ik mis het bedrag dat schuilt nog
k.3nny Oldscool. 25 juni 2009 #59 Precies t zelfde als mijn eerste screenie nu zie ik niet eens het woord totaal niet je heb het iets naar andere gebracht maar weer terug breed Laatst bewerkt: 25 juni 2009
Precies t zelfde als mijn eerste screenie nu zie ik niet eens het woord totaal niet je heb het iets naar andere gebracht maar weer terug breed
Freddy Administrator Forumleiding 25 juni 2009 #60 Hmm.. ik denk dat het door een te lange email adres komt. Ik zal het laten nachecken.