Daantjuhh14
New member
Hey, ik vroeg me af; wie heeft een telefoon verzekering lopen bij ProAssist? Wat vinden jullie ervan? Ik zou het iedereen afraden, na het incident(Lees: Big Big Problem) Wat ik met ze heb gehad:
Ja, slecht heh! We zijn nog niet klaar. Ik dus op het forum van iPhoneclub een klacht plaatsen, en raad eens? Binnen een uur krijg ik 3 telefoontjes, 1 van T-mobile verzekeringen, en 2 van pro assist. Vandaag bellen ze terug, wordt er verteld..
17 weken geleden heb ik mijn iPhone 4 laten vallen, kan gebeuren. Opgestuurd, en 4 weken later kreeg ik een gloednieuwe terug! Ik helemaal blij dus. Echter, na 2 dagen stopt dit toestel er zomaar, uit het niets mee. Nou, weer opsturen dus. Dit keer na 6 weken, krijg ik hem weer terug. Toen ik het toestel bekeek, zat ie onder de deuken en krassen, en de zwarte glazen achterkant zat los. Dit was niet mijn toestel, dus heb ik hem ook niet geaccepteerd.
7 weken later, vandaag dus, zou ik mijn iPhone 4 weer terugkrijgen. De meneer van Pro Assist komt, vraagt ten eerste om het eigen risico, wat niet betaald hoefte te worden, omdat het in de garantie van Pro Assist viel.
Toen bekeek ik weer het toestel. Wat blijkt? Er is in die 7 weken niks aan gedaan. Nog steeds onder de krassen en deuken. Nu dus weer niet geacepteerd.
Ja, slecht heh! We zijn nog niet klaar. Ik dus op het forum van iPhoneclub een klacht plaatsen, en raad eens? Binnen een uur krijg ik 3 telefoontjes, 1 van T-mobile verzekeringen, en 2 van pro assist. Vandaag bellen ze terug, wordt er verteld..