• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Ervaringen] ProAssist, telefoonverzekering

Daantjuhh14

New member
Hey, ik vroeg me af; wie heeft een telefoon verzekering lopen bij ProAssist? Wat vinden jullie ervan? Ik zou het iedereen afraden, na het incident(Lees: Big Big Problem:p) Wat ik met ze heb gehad:


17 weken geleden heb ik mijn iPhone 4 laten vallen, kan gebeuren. Opgestuurd, en 4 weken later kreeg ik een gloednieuwe terug! Ik helemaal blij dus. Echter, na 2 dagen stopt dit toestel er zomaar, uit het niets mee. Nou, weer opsturen dus. Dit keer na 6 weken, krijg ik hem weer terug. Toen ik het toestel bekeek, zat ie onder de deuken en krassen, en de zwarte glazen achterkant zat los. Dit was niet mijn toestel, dus heb ik hem ook niet geaccepteerd.
7 weken later, vandaag dus, zou ik mijn iPhone 4 weer terugkrijgen. De meneer van Pro Assist komt, vraagt ten eerste om het eigen risico, wat niet betaald hoefte te worden, omdat het in de garantie van Pro Assist viel.
Toen bekeek ik weer het toestel. Wat blijkt? Er is in die 7 weken niks aan gedaan. Nog steeds onder de krassen en deuken. Nu dus weer niet geacepteerd.

Ja, slecht heh! We zijn nog niet klaar. Ik dus op het forum van iPhoneclub een klacht plaatsen, en raad eens? Binnen een uur krijg ik 3 telefoontjes, 1 van T-mobile verzekeringen, en 2 van pro assist. Vandaag bellen ze terug, wordt er verteld..
 
Mijn ervaring met Pro Assist

Ik heb ook 2 keer een Pro Assist verzekering gehad.

Mjn eerste verzekering was met een Orange Spv, dit was echt zo'n 6 jaar geleden ofzo. Ik moet zeggen dat het toen erg goed beviel. Ik heb mijn telefoon toen 2 keer op laten sturen (de laatste keer was ik er met de hoogwerker over gereden :lol: )

De laatste keer een verzekering gehad bij Pro Assist met mijn iPhone 3gs, dit keer was het wat minder moet ik zeggen. Mijn iPhone ging stuk een, barst in het LCD Scherm (glas was nog heel). Telefoon is opgehaald, eigen risico betaald, daarna een nieuwe iPhone gekregen van Pro Assist, alles weer goed dus.

Heb daarna niks meer gehoord van Pro Assist, een paar maanden later hield de nieuwe iPhone er in eens mee op. Ik Pro Assist gebeld zeiden ze dat mijn verzekering bij hun niet meer geldig was. Dat kwam omdat er een probleem was bij de ING zeiden ze, en ze daardoor de betaling niet af konden afschrijven. Ik heb toen de ING gebeld, die wisten mij te vertellen dat de firma Pro Assist de laatste 2 maanden niks meer heeft geprobeerd af te schrijven. Het verhaal van Pro Assist klopte dus van geen kant.

Ik heb het er bij laten zitten en mijn iPhone via T-Mobile op gestuurd, er zat nog garantie op het toestel. Dit was dus kosteloos.

Ik ben toen ook eens op internet gaan zoeken en kwam bij het forum van Radar uit. Pro Assist blijkt dit wel eens vaker te doen.

Mijn mening over Pro Assist is dat het maar een vage verzekering is hoe kun je nou voor € 7,95 p.m. een telefoon verzekeren, iedereen laat zijn tel toch wel eens vallen?
Lijkt mij zo sterk dat dit bedrag alle kosten dekt: kantoor, personeel, wagenpark, vervangende telefoons, enz...

Daantje jij iig veel succes gewenst met de problemen met Pro Assist. Ik hoop voor je, dat ze dit probleem een beetje netjes voor jou oplossen.

Gr. Basje
 
Mijn mening over Pro Assist is dat het maar een vage verzekering is hoe kun je nou voor € 7,95 p.m. een telefoon verzekeren, iedereen laat zijn tel toch wel eens vallen?
Lijkt mij zo sterk dat dit bedrag alle kosten dekt: kantoor, personeel, wagenpark, vervangende telefoons, enz...

Daantje jij iig veel succes gewenst met de problemen met Pro Assist. Ik hoop voor je, dat ze dit probleem een beetje netjes voor jou oplossen.

Gr. Basje

Ik moet hier even op in hakken, Pro assist moet het vooral hebben van bedrijven.
Consumenten verzekeringen zijn erg laag(voor gsm`s) omdat de gemiddelde mens een verzekering neemt voor een jaar. soms zelfs binnen dat jaar veranderd van telefoon.
Daardoor laten veel mensen het termijn doorlopen(zonder het te weten) en sluiten op de nieuwe gsm een nieuwe verzekering af:D.
Daarbij is het niet rendabel om het bedrag hoog te maken, anders zouden mensen het via de inboedel verzekering doen

Persoonlijke ervaring met pro assist:
Op zich niet slecht, alleen bij mijn vorige telefoon die stuk was gegaan liep `t wat rottig.
Mijn Gsm werd opgehaald had helaas geen vervangend toestel gekregen dus heb ik gebeld, en er werd er een opgestuurd.
Twee weken voor ontvangst nieuwe gsm mocht ik het leen toestel weer inleveren en zat dus 2 weken "zonder" gsm.

verder goede dienstverlening en altijd goed geholpen, ben alleen inmiddels geen klant meer bij hun.

Kijk even goed na wat je rechten zijn, en kaart het aan, algemene voorwaarden zijn meestal struikel blokken voor een bedrijf zelf niet voor de consument;)
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels ben ik weer gebeld.

"meneer, ik heb uw toestel persoonlijk bekeken, en afgezien van wat gebruikersschade, is er niets aan de hand. We gaan hem maandag bij u bezorgen"

HUHHH!! Naja, ik zie het wel. Snap er niks van,.
 
Ik krijg enigszins het donkerbruine gevoel dat je nu die 3e versie gaat terugkrijgen, met die deuken en krassen. In hun ogen zou dat namelijk ook gebruikersschade zijn (probeer het maar eens aan te tonen dat dit niet jouw fout is ;)).
 
Misschien mag ik dit niet zeggen, maar je krijgt je telefoon toch ook vergoed als je hem "per ongeluk" van af 5 hoog uit je zak laat vallen.
Dan kost het je één keer € 25,- eigen risico, als je maar zorgt dat het niet meer rendabel is om het toestel te repareren.

gr. basje
 
Als je en doorlopende reis verzekering hebt dan hoef je geen telefoon verzekering af te sluiten zit er namelijk gewoon bij in Heb zelf ook pro asist verzekering tot nu toe niks te klagen al 3 keer en nieuwe galaxy 's gehad :)
 
Hallo,

Ik heb nu een verzekering bij proassist lopen en ben er absoluut niet tevreden me. Mijn toestel is vijf weken geleden opgehaald. Ze zouden 'm binnen vier uur ophalen maar dit hebben ze niet gedaan, omdat de chauffeur niet al bezig was met zijn route ofzo. Dit was niet de afspraak! Vervolgens komt de chauffeur twee dagen later, met een Iphone 3 die ook niet goed werkt. Hij laadde niet goed op en was zo traag, viel telkens vanzelf uit. Een keer viel die uit en wilde hij niet meer aan. Dus ik weer bellen. Er wordt gezegd dat ze binnen vier zouden komen. Niks van gekomen! En alweer bellen. 'waarom is de chauffeur niet geweest?' Blijkbaar hebben ze het niet goed doorgegeven. Komt er om 1 uur snachts iemand aan de deur de leentoestel ophalen. Krijg ik weer een nieuwe leentoestel. Geen Iphone maar een HTC. Ook weer houden ze zich niet aan de afspraak.

In de vierde week van de reparatie kreeg ik pas een telefoontje van 'er zit een toegangscode op de toestel, wat is hiervan de code?'!! Na vier weken zijn ze dus bezig met mijn telefoon!!

Echt waardeloze verzekering ProAssist!! Ik hoop dat ik een normale toestel terug krijg, maar heb er niet meer zoveel vertrouwen in, na al die negatieve berichten over ProAssist!! :(((

Zonde van mijn geld. DUS GEEN VERZEKERING AFSLUITEN BIJ PROASSIST!!! ECHT EEN AFRADER!!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Ervaringen met Ek quantum reflection pc-o11d-xl d5? Waterkoeling 1
arwin74 ervaringen met aquacomputer airplex system? Advies Waterkoeling Setup 0
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Freddy Windows 10 ervaringen Hardware & Software 11
Sw333t Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer Gezondheid en Sport 3
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
Tath Ervaringen met de 1/2" Tygon E-1000 Problemen & Oplossingen 4
Tath Ervaringen Aquero 5 pro ! Electronica 0
Arniebomba Windows 8 - Ervaringen, problemen, oplossingen, tips. Hardware & Software 41
S Ervaringen met de Koolance RP-452X2? Waterkoeling 14
S Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
I ervaringen -EK-KIT-h30-hf-240 Waterkoeling 33
C Ervaringen met stille waterkoelingpompen Waterkoeling 6
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
E AVG Free 2011 ervaringen Algemene Discussies 10
Sw333t Een overzicht van mijn ervaringen bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
Deleted_User_Z ervaringen tot nu toe HighFlow Testimonials / Shopreviews 17
Issieee De grote STEAM topic, jouw ervaringen met STEAM Gaming 43
F Ervaringen met Windows 7 Algemene Discussies 33
Johnny [ISP] Algemene ervaringen Algemene Discussies 76
Source Windows Home Server, ervaringen? Hardware & Software 8
D Ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShaquilleMoreno Tweakers ervaringen Algemene Discussies 7
RRPhantom Ervaringen met SilverStone (voedingen)? Hardware & Software 6
K Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Ervaringen mCubed T-Balancer Handleidingen en Installatie Tips 78
Freddy Ervaringen met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan