• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is wel interesant :)
ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe het koperen koelings gedeelte van de pomp eruit ziet :p
wat voor een vloeistof kwam eruit?

ik weet niet of het aan het licht of mijn ogen ligt, maar het lijkt net of die fittingen op de radiator van aluminium zijn :O

worden de 2 case delen losneembaar of permanent vast?? en hoe word de bevesteging??
 
lol: Beginnen met een H50 kitje en nu alweer plannen voor een custom H50 en een vet uitgebouwde custom k.3nny© kast met een freeduino aangestuurde LED-lichtshow. :p

't Virus heeft je goed te pakken. :023:
dat zeker, kort daarna zie ik die h50setup nog plaats maken voor den dikke 360 in de top met push pull ..., let op mijn woorden !:icon_fU:
 
Hey, word een mooie build!:082:
Heb even wat voor je gefotoshopt.
cmelitemodwindow.jpg


Grote plaatjes:091:
http://img202.imageshack.us/img202/4566/cmelitemodwindow.jpg
http://img687.imageshack.us/img687/3041/cmelitemodzonderwindow.jpg
 
ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe het koperen koelings gedeelte van de pomp eruit ziet :p

wat voor een vloeistof kwam eruit?

ik weet niet of het aan het licht of mijn ogen ligt, maar het lijkt net of die fittingen op de radiator van aluminium zijn :O

worden de 2 case delen losneembaar of permanent vast?? en hoe word de bevestiging??
Ik zal zo die H50 nog verder open schroeven en eens wat foto's maken van de interne business :p.

Vloeistof was clear, voelde beetje vettig aan maar een paar druppels op een glasplaat gaven aan dat er geen olie in zat (olie geeft gekleurde vlekjes). Stinkt wel enorm trouwens, qua geur niet vergelijkbaar met de Thermochill vloeistof.

De halve case zal er bovenop komen te staan. Wel met gaten aan de onderzijde zodat ik deze vast kan schroeven aan zijn grote broer, zit zelf te denken aan vleugelmoeren.

dat zeker, kort daarna zie ik die h50setup nog plaats maken voor den dikke 360 in de top met push pull ..., let op mijn woorden !:icon_fU:
Op dit moment doe ik dat niet, maar droom er wel over. En sluit dus niets uit.
Zal alleen geen 360 rad gaan worden :p.

Dromen op dit moment:

- 2x een 240,
- een leuk CPU blok,
- een D5 MCP655 pomp.
 
Hey, word een mooie build!:082:
Heb even wat voor je gefotoshopt.
Zo gaat ie dus absoluut niet worden ;). Je zal namelijk aan het front kunnen zien dat het 2 afzonderlijke behuizingen zijn. Niet als 1 geheel. Wel wijs gedaan trouwens.

Denk zelfs nog dat ik de scheiding ertussen ga accentueren met plexi en leds.
 
Laatst bewerkt:
maar klopt het dat de fittingen van aluminium zijn?? zo ja zou ik die zeker niet meer gebruiken...
Geen idee eerlijk gezegd, hoe moet ik dat kunnen zien?

Geleid de vloeistof die er in zit btw?
Hoe bedoel je? Is de eerste keer dat ik in aanraking kom met waterkoeling, dus niet van die moeilijke vragen aub :p.

Overigens... het binnenwerk (jeetje wat veel schroefjes :S). Heb hem even uit elkaar gehad en foto's van gemaakt. Bij klikken op de kleine fotootjes worden ze in 3648 x 2736 resolutie geopend.









 
Laatst bewerkt:
Geen idee eerlijk gezegd, hoe moet ik dat kunnen zien?


Hoe bedoel je? Is de eerste keer dat ik in aanraking kom met waterkoeling, dus niet van die moeilijke vragen aub :p.

Heel simpel. Geleid de vloeistof electriciteit (dus als er ooit een keer iets mis gaat met dat systeem dat het ook meteen je hele pc mee kan frituren) :p :dunno
 
Dus als ik hier bijvoorbeeld een ledje rechtstreeks aansluit op de min van een batterij en de plus via de vloeistof zou laten lopen naar de plus van het ledje, dan zou het niet geleiden als het ledje uitblijft?
 
ik dacht meer aan draadje vastmaken aan batterij en draadje aan andere kant in water leggen. dan je hand erin steken :p (of multimeter :D)
 
Laatst bewerkt:
Slangen zijn binnengekomen, gelijk even gekeken hoe het optisch eruit ziet (de pomp):

h50_mod_11.jpg


h50_mod_12.jpg


h50_mod_13.jpg


Heel apart zo, die doorzichtige slangen terwijl je naar een H50 zit te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan