Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zal zo die H50 nog verder open schroeven en eens wat foto's maken van de interne business .
Vloeistof was clear, voelde beetje vettig aan maar een paar druppels op een glasplaat gaven aan dat er geen olie in zat (olie geeft gekleurde vlekjes). Stinkt wel enorm trouwens, qua geur niet vergelijkbaar met de Thermochill vloeistof.
De halve case zal er bovenop komen te staan. Wel met gaten aan de onderzijde zodat ik deze vast kan schroeven aan zijn grote broer, zit zelf te denken aan vleugelmoeren.
Zo gaat ie dus absoluut niet worden . Je zal namelijk aan het front kunnen zien dat het 2 afzonderlijke behuizingen zijn. Niet als 1 geheel. Wel wijs gedaan trouwens.
Denk zelfs nog dat ik de scheiding ertussen ga accentueren met plexi en leds.
Hoe bedoel je? Is de eerste keer dat ik in aanraking kom met waterkoeling, dus niet van die moeilijke vragen aub .
Overigens... het binnenwerk (jeetje wat veel schroefjes :S). Heb hem even uit elkaar gehad en foto's van gemaakt. Bij klikken op de kleine fotootjes worden ze in 3648 x 2736 resolutie geopend.
Heel simpel. Geleid de vloeistof electriciteit (dus als er ooit een keer iets mis gaat met dat systeem dat het ook meteen je hele pc mee kan frituren) :dunno
Dus als ik hier bijvoorbeeld een ledje rechtstreeks aansluit op de min van een batterij en de plus via de vloeistof zou laten lopen naar de plus van het ledje, dan zou het niet geleiden als het ledje uitblijft?
Ongeveer wel ja. Alleen is dus het mesh zoals die van Bas. En de scheiding tussen originele kast en bovenste kast wil ik gaan accentueren met plexi (clear met warm/fel witte leds)
Bovenstuk is zoals deze (alleen wat netter) en wordt bovenop de bestaande behuizing geplaats: