• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
2e Corsair H50, niet zo speciaal volgens de vele "die-hard" watercooling enthousiasten. Maar voor mij speciaal genoeg.

In eerste instantie als backup mocht het niet lukken om bij de huidige een reservoir er tussen te krijgen. Lukt dit niet, dan kan ik dus altijd nog terugvallen op de H50 van Kenny.
Lukt het wel, dan blijft de pomp/cpu block van de H50 van Kenny als backup, maar krijgt het rad van de eerste nog een broertje ;). Dus dubbel rad + res.
 
2e Corsair H50, niet zo speciaal volgens de vele "die-hard" watercooling enthousiasten. Maar voor mij speciaal genoeg.

In eerste instantie als backup mocht het niet lukken om bij de huidige een reservoir er tussen te krijgen. Lukt dit niet, dan kan ik dus altijd nog terugvallen op de H50 van Kenny.
Lukt het wel, dan blijft de pomp/cpu block van de H50 van Kenny als backup, maar krijgt het rad van de eerste nog een broertje ;). Dus dubbel rad + res.

nieuwe show op mtv

pimp my h50 !
 
Niet op MTV, maar zal er voor hier en op eigen forum een zeer groot foto/video verslag van gaan maken ;).

Maandag de Alphacool terugsturen en hopelijk kan ik dan woensdag of donderdag deze bestelling aan laten rukken:

Edit: Bestelling is in vorm al heel stukje verder gewijzigd. Bye bye money :p.

De reden dat er 2 verschillende fittingen in staan (schroef en normaal) is dat Freddy aangegeven heeft dat de gekozen slang moeizaam zou gaan passen bij die schroef fitting. Maar omdat ik die schroeffittingen juist zo mooi vind... i will give it a try :p. Maar als backup toch ook de gewone fittingen gepakt, moet dan alleen nog even op zoek naar goede tie-rips of schroefklemmen.
 
Laatst bewerkt:
Zo, bestelling is geplaatst en betaald:

bestelling_14381.jpg


De korting is overigens geen mod-korting, mochten mensen daarover beginnen. Het is enkel een waardebon voor mijn Alphacool LC-display waarvan de RMA goedgekeurd is.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo geen goede ervaringen mee? Heb er hier al een liggen en werkt perfect hoor:

 
Laatst bewerkt:
Vandaag binnengekomen, maar verder nog niet zo veel mee gedaan:

totaalshot.jpg


2d_h50.jpg


slang.jpg


dangenden1.jpg


dangenden2.jpg


dangenden3.jpg


Met de slang wil ik de naam Sw333t gaan maken, moet nog exact de bodem opmeten van de kast voor stuk plexi (zwart, blauw of geschuurde clear plex). Wel even getest met de 2 zijden van de slang en de leds, de ene kant (eerste in het filmpje) is niet opgeschuurd. De andere kant van de slang is wel lichtjes opgeschuurd (laatste in het filmpje).

 
Laatst bewerkt:
Oldscool Maze 5 blokje :) ik heb hier in de kast ook nog allemaal van die oude blokken liggen :p

Erg leuk om het allemaal terug te zien.
 
Ben vandaag begonnen aan het maken van een uitsparing in een van de 5,25 front bays voor het Freeduino schermpje, maar het is mislukt. Heb dus 2 nieuwe besteld via de CM Shop.

Nu is echter wel goed de fan erachter te zien die de hdd's afkoelen:

hdd_fan.jpg


En draait heel rustig (is tempgestuurd):


De fan zal echter wel een stukje verder naar achteren moeten om ruimte te maken voor het schermpje.

Plaatje ziet er nu zo uit, het is werkbaar maar gezien de grootte zal ik hem moeten modden (display en freeduino) of extern plaatsen. Eerlijk gezegd denk ik dat extern de meeste kans van slagen heeft:

schermpje_bay.jpg
 
Laatst bewerkt:
dat past toch wel, je kan dat pcbje van je arduino toch achter dat ander stuk mesh moffelen?
 
Het betekend wel weer extra kabeltjes (28 om precies te zijn). En de ruimte is beperkt, moet ook nog het een en ander aan WC in en dat is al zoeken naar ruimte ;).
En het zal ook een USB kabel schelen die bij intern plaatsen door de kast heen zal lopen.

Denk dus dat ik hem extern ga plaatsen, dit zijn we ook al een hele tijd gewend toen we de wekker nog hadden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan