• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een TriCool is gesneuveld ja, de andere ligt nog in de kast. Het kan zijn dat die ook nog een shroud wordt, zit namelijk nog te denken om een through and through koelbuis te maken (voor intake, achterzijde outtake en die dus helemaal sealen met een buis ertussen).

Als aparte koelzone zeg maar. Maar eerst eens goed over nadenken of dat effectief genoeg is.
 
Een TriCool is gesneuveld ja, de andere ligt nog in de kast. Het kan zijn dat die ook nog een shroud wordt, zit namelijk nog te denken om een through and through koelbuis te maken (voor intake, achterzijde outtake en die dus helemaal sealen met een buis ertussen).

Als aparte koelzone zeg maar. Maar eerst eens goed over nadenken of dat effectief genoeg is.

Nee joh, niet doen. Ja het is effectiever voor de componenten die je wel wil koelen zoals cpu en GPU. Maar de componenten dr om heen krijgen dan geen airflow terwijl die zeker wel airflow nodig hebben (bijv NB/SB VRM's).

Op SPCR (Silent PC Review) word dat vaak gebruikt als tactiek. Met karton koele lucht ergens anders vandaan halen. Meestal krijgen de andere componenten dan geen airflow omdat er een duct voor zit die alle airflow blokkeert.
 
Heb bij de harde schijven ook een intake, dus koele lucht komt er sowieso in de pc.
Maar misschien een keertje een test projectje van maken, kijken of de temps naar beneden willen gaan.

Load temps zijn namelijk niet gezakt, enkel de idle temps en bij werken in Office is het wat lager geworden. Al wordt de pc zo'n 75% gebruikt voor Office / Internet.
 
Geheugen nu in dual channel zitten. En zo even een processor swap doen, is vandaag een klein envelopje met een E8400 binnen gekomen.
 
Tevens, een aantal dingen bevallen me niet zo. Daar moet ik nog iets op gaan verzinnen.

sw333t_16.jpg

Het rood omkaderde is nog niet helemaal naar mijn wens.
 
Laatst bewerkt:
Kan er nog zoveel dingen mee doen, maar moet eerst kijken wat ik ermee ga doen. Veel ideeen, maar of ze allemaal haalbaar zijn is een tweede ;).
 
onderin kan je een spiegel mod in zetten... ziet er erg cool uit en geeft een ruimer uitziend geheel :)
 
Het is al een duur jaar voor mij ;). Zou dus mijn god niet weten waar ik die 60 euro vandaan moet toveren.

Overigens, ik hoef geen suggesties over wat ik nog aan de pc zou kunnen doen. Ik heb een aantal ideeen in mijn kop en die moet ik eerst eens rustig gaan uitwerken.
 
Zit niet krap bij kas, maar heb begin van het jaar veel uitgegeven en in september (huwelijksbootje) zullen we ook wel het een en ander uit gaan geven.
 
Kleine update (enkel plannen).

Op dit moment nog onderweg:

- Freeduino controller via Highflow.nl,
- Verzameling ledjes (warm wit, fel wit, blauw en groen) via Leds-Buy.nl,
- Parallelle PCI kaart via Azerty (voor mijn wekker).

Nu zit ik met 2 mogelijke aanpassingen voor de bodem van de pc:

1. De tekst wwwicked's Sw333t maak ik op de bodem die vanaf onderen verlicht wordt (tekst: frosted clear plexiglas / rest van de onderplaat: zwart gespoten),
2. Ik maak enkel de naam Sw333t op de bodem van WC Slang (opgeschuurd) en daar knal ik de kleuren doorheen. De slang zal gedrapeerd worden op een stuk zwart plexi.

Zit alleen te bekijken wat het beste is. Kan er geen tekening van maken, maar denk dat jullie het wel een beetje voor kunnen stellen.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger had je een toko HT-Vision (webshop), maar die is over de kop gegaan.

Maar enige wat je ziet is een wekker (van de Blokker), helemaal ontdaan van zijn binnenwerk en hier een 2x16 LCD karakterschermpje ingepropt. Aansturing is oldskool via LPT, al gaat hij wel vervangen worden want de PCI LPT kaart die ik vandaag van Azerty ontvangen heb is niet werkend te krijgen.
 
2 meter clear slang besteld uit de voorraad van Coolfris (thanx mate).
Nu nog eens bedenken hoe ik deze slang in model kan laten zitten, denk met iets als dik ijzerdraad.

Had gehoopt dat gisteren de Freeduino binnen zou komen, maar helaas :(.
 
Laatst bewerkt:
Freeduino is afgelopen maandag binnengekomen, niets aan het handje dus.
Gisteren deze besteld, vind het toch erg handig nu de wekker het niet meer doet.
 
Wat door het scherm komt te vervallen is de fan bij de harde schijven, misschien dat ik daar een fanduct voor maak richting het afdekplaatje dat na het plaatsen van het Alphacool LCD'tje nog overblijft. Anders moet ik gaan kijken naar een pull locatie achter de harde schijven.

Nu zit ik met 2 mogelijke aanpassingen voor de bodem van de pc:

1. De tekst wwwicked's Sw333t maak ik op de bodem die vanaf onderen verlicht wordt (tekst: frosted clear plexiglas / rest van de onderplaat: zwart gespoten),
2. Ik maak enkel de naam Sw333t op de bodem van WC Slang (opgeschuurd) en daar knal ik de kleuren doorheen. De slang zal gedrapeerd worden op een stuk zwart plexi.
Het gaat de 2e optie worden :081:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan