• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als je nou eens 2 frontjes gebruikt. Dat je LCD incl controller en knoppies (die je dan wel extern kan gebruiken) in het midden van 2 frontjes zit? Beetje dubbelzijdig tape en die dingetjes zitten aan elkaar vast. Zou ik iig veel strakker vinden.
 
De knopjes gebruik ik sowieso niet, het ging mij puur om het schermpje zelf.
Al moet ik zeggen dat die reset wel handig is af en toe.

Kan hem niet in twee frontjes verwerken, in verband met toekomst plannen.
Heb namelijk 2 ruimtes nog nodig, dus het gaat toch extern worden (kan het ook recht voor mijn neus gezet worden).

Of misschien dat ik nog ruimte heb in mijn linker zijpaneel (waar dus geen window in zit) en dat ik eens met Kenny's Modservice ga babbelen ;).

Wat er volgende week nog besteld gaat worden:

thumbnail_BP20149_1.jpg

Bitspower G1/4 Silver Shining Rotary Angle 1/2 Fitting

product_image_117.jpg

Trechter

Wat er volgende week nog geleverd gaat worden:

product_image_3575.png

Swiftech 13MM (1/2) Fillport Silver

thanx_coolfris.png
 
Laatst bewerkt:
Het modden is iets opgeschoven. Krijg namelijk met geen mogelijkheid het res en het tweede rad op een goede plek in de kast.

Maar... er is hoop. Net via msn even druk gebabbeld met de boss van Kenny's Modservice.
En hetgene dat ik wil, is iets wat hij wel zou kunnen doen.

Prijs is goed, de nieuwe case is cheap... dus niets houd ons tegen :p.
 
De deal met Kenny is rond (die gozer heeft echt magische handen, dus gaat goed komen).
Er komt een nieuwe CoolerMaster Elite 333 (van Informatique), die rechtstreeks naar Kenny gaat en die hier terugkomt als "KennyMaster" Elite 166,5 :D.

Je leest het goed.. deze wordt ongeveer gehalveerd en deze komt bovenop de huidige 333 te zitten. Wat dus gaat betekenen dat alles bij elkaar zo'n 62 centimeter hoog gaat worden.

In deze halve case zullen de onderstaande zaken komen:

- Dubbele H50 rad in de top (wel aan de binnenzijde),
- 2 windows (aan elke zijde eentje),
- Bitspower Reservoir,
- 2e H50 pomp,
- Naam van de pc,
- Ledverlichting.

Ben niet zo heel goed met paint of fotobewerkingsprogramma's, maar voor een lichte indruk:

333_totaal.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maar dan heb je de gare verbinding van de twee kasten midden in het zicht?

Goed plamuren:

Maak het plaatwerk blank door het te slijpen of te schuren.
Breng het -indien nodig- in de juiste vorm en verwijder eventuele
roest. Maak het schoon, droog en vetvrij. Gebruik de plamuursoort voor gegalvaniseerd staal en aluminium. Meng de plamuur goed door elkaar met 2% verharder (1 deel verharder op 50 delen plamuur).
De ideale temperatuur hiervoor ligt tussen de +15 en +25 graden. Maak niet meer plamuur aan dan je binnen 10 minuten kunt verwerken.
Smeer -zo strak mogelijk- een dunne laag plamuur op het materiaal.
Na een droogtijd van ca. 15 minuten kunt u schuren en eventueel
een volgende laag aanbrengen of verder behandelen met grondverf.
 
lol: Beginnen met een H50 kitje en nu alweer plannen voor een custom H50 en een vet uitgebouwde custom k.3nny© kast met een freeduino aangestuurde LED-lichtshow. :p

't Virus heeft je goed te pakken. :023:
 
Goed plamuren:

Maak het plaatwerk blank door het te slijpen of te schuren.
Breng het -indien nodig- in de juiste vorm en verwijder eventuele
roest. Maak het schoon, droog en vetvrij. Gebruik de plamuursoort voor gegalvaniseerd staal en aluminium. Meng de plamuur goed door elkaar met 2% verharder (1 deel verharder op 50 delen plamuur).
De ideale temperatuur hiervoor ligt tussen de +15 en +25 graden. Maak niet meer plamuur aan dan je binnen 10 minuten kunt verwerken.
Smeer -zo strak mogelijk- een dunne laag plamuur op het materiaal.
Na een droogtijd van ca. 15 minuten kunt u schuren en eventueel
een volgende laag aanbrengen of verder behandelen met grondverf.

Plamuren? Weet je wat voor een flex in die kasten zit :S

Zulke dingen kun je beter gewoon afwerken met flexibele kit of iets dergelijks.
 
Het zullen 2 gescheiden windows zijn en ook 2 gescheiden kasten. Gewoon een soort van opzetkast, alleen zullen ze wel met bouten en moeren aan elkaar vast gemaakt worden.

Ga ook niet het front doortrekken, het is voor mij enkel en de enige manier om alles kwijt te kunnen. Had natuurlijk wel kunnen kiezen voor een andere grotere kast, maar ben en blijf gecharmeerd van de Elite 333.

@Coolfris: Jups.. ben zeer besmet ja.
 
1 H50 is net al geprepareerd (lees: ontdaan van slangen en vloeistof). Klein foto verslag:

h50_mod_01.jpg


h50_mod_02.jpg


h50_mod_03.jpg


h50_mod_04.jpg


h50_mod_05.jpg


h50_mod_06.jpg


h50_mod_07.jpg


h50_mod_08.jpg


h50_mod_09.jpg


h50_mod_10.jpg


Het leek van te voren allemaal zo heel erg lastig, maar je kan overal heel goed bijkomen. Enige waar je goed mee op moet passen zijn de fittingen die gebruikt worden bij de pomp, die zijn namelijk van kunststof. Die bij het rad zijn van ijzer / metaal.

En nu nog maar wachten op de nieuwe slangetjes.
 
Laatst bewerkt:
Die gaat niet lekken hoor :D.

En doe hem eerst natuurlijk buiten het systeem testen als ik de slangetjes binnen heb.
Heb nu nog de andere H50 in het systeem zitten, de tweede is nu dus ontmanteld :D.

Mocht ik alles lekvrij krijgen, dan gaat de eerste er ook aan (eerst dan nog wachten op mijn WC opzetkast).
 
Die gaat niet lekken hoor :D.

En doe hem eerst natuurlijk buiten het systeem testen als ik de slangetjes binnen heb.
Heb nu nog de andere H50 in het systeem zitten, de tweede is nu dus ontmanteld :D.

Mocht ik alles lekvrij krijgen, dan gaat de eerste er ook aan (eerst dan nog wachten op mijn WC opzetkast).

Oke, veel succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan