Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vroeg mij af, wat nou het wezenlijke verschil is tussen de echte Bitspowerfittingen en de merkloze, behalve het merk natuurlijk.
Is er ook verschil in kwaliteit?
Want ervaring leert mij dat met veel andere items dit soort merkloze units vaak uit dezelfde fabriek rollen...
Maar zit dit hem in de afwerking (het uiterlijk)
Of toch vooral de functionaliteit / kwaliteit?
Dus het lekken/90gr. fittingen in de juiste stand zetten/ slang klemmen
Je mag naar mijn ervaring feser boven bitspower en de rest plaatsen. Ik heb alle merken zo'n beetje wel gehad, en de feser compressie fittingen zijn verre weg het beste.
De feser fittingen, hebben nog nooit lekkage veroorzaakt. Alle overige merken wel.
De bouwkwaliteit is gelijk aan bitspower. Allen de extreme afwerking mist. En dat vind ik geen nadeel, aangezien er bij feser fittingen niet elke millimeter wordt gebruikt om een duidelijke logo er op te stampen.
Tevens hebben ze ook nog een erg goede o-ring, ben daar zeer tevreden over. Andere o-ringen zijn of te dun of te dik wat de gebruikelijke ellende veroorzaakt.
Ik had eerst ook merkloze fittingen, en ja, die Feser fittingen zijn gewoon beter afgewerkt. En zeker wat neonatas zei; de o-ringen zijn na mijn idee ook dikker en precies goed.
ik heb zelf nu mijn eerste wc bijna af (draait wel stabiel al, maar moet nog afgewerkt worden). ik heb feser fittingen, en ik vind ze geweldig! zijn mooi afgewerkt en het staat mooi. Ik ben er in ieder geval heel blij mee
Die fesers zitten in een voordeel verpakking dus die zijn zeker cheap die stubby's komen uit op 1,60 euro per stuk ofzo. + 1 euro per stuk voor een klem, maar dat is nog steeds niet duur:033:
Ik ga zowiezo voor de schroeffittingen,
daarvan zijn de BP's 11 euro per paar, en de Feser 2,99 p.s. dus 6 euro voor een paar.
Scheelt bij 5 paar dus al 25 euro!