• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Verschil in Corsair geheugen?

Die ene heeft een foto met 2 modules, en de ander een met 3 :D

Nee k weet het niet, specs zijn hetzelfde, zoals je zelf ook al kon zien :012:
Het enige verschil is dat bij de een levenslange garantie staat, maybe dat daar ook het prijsverschil in zit...
 
Ik kan me voorstellen dat garantie inderdaad meer kost, maar om daar nou bijna 60 euro meer voor te betalen? Niemand doet volgens mij een leven lang met computeronderdelen :).
 
Soms hebben ze een speciale feature in het SPD zitten waarmee je met een tooltje(XMP/BEMP) via internet(corsair) je timings kan laten aanpassen.
Ik heb ook toevallig geheugen gekocht voor een AMD systeem, met die feature voor intel systemen, maar dit betekend niet dat het geheugen niet functioneert in een AMD systeem.
Alleen die speciale feature niet.
A = voor intel
B = voor AMD

Differences beetween CMD4GX3M2A1600C8 & CMD4GX3M2B1600C8 - The Corsair Support Forums
 
OW...yes indeed

Of Chiller moet even intrede maken,die zal het wel weten.
Kweet niet hoe snel Corsair is met het beantwoorden van mails...

Wie riep ?



TR3X6G1866C7GTF zijn meer getest in fabriek waarbij je dus ook levenslange garantie krijgt op het geheugen.

de CM versie komt gewoon van de band, word wel getest, maar niet zo uitvoerig als het andere geheugen.

Ook de geteste compatibiliteit heeft te maken zoals DaGreatRV zegt voor welk systeem ze zijn.
Omdat er 9/10 andere chips opzitten

Maar deze zijn allebei ook voor i7 setups, allebei triple channel.
K zou dus gaan voor het geheugen met levenslange garantie als dat t grote verschil is.
Die waarschijnlijk ook wel iets meer gaan kosten.
 
Beide setjes hebben levenslange garantie, zoals elk setje van Corsair. Het enige verschil zou dus zijn dat de ene getest is en de ander niet? Ik zie het voordeel daar niet zo van in.

In ieder geval bedankt voor je antwoord! :)
 
Denk dat ze dan op 'golden batch' geselecteerd zijn en nog een stuk overclock potentiaal hebben.
Wat bij die andere maar altijd de vraag is, als ik Chiller zn uitleg een beetje begrijp...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
Bas9466 Verschil tussen de Alphacool D5 en de de Swiftech D5 pompen Waterkoeling 6
Robert Temperatuur verschil h80i en custom loop voor Ivy bridge Waterkoeling 1
S hoogte verschil met draaibare fittingen HELP! Waterkoeling 5
L 140 -> 120 fan welke rpm en verschil 3 pin en molex connectie? Overige Koeling 4
D Verschil in Mo-Ra3 rads? Waterkoeling 2
D l2 en l3 cache van i7-980x en Phenom x6 1055t, verschil? Hardware & Software 5
Woozy Verschil in pompen. Waterkoeling 1
fasster laing d5 mcp 655 geen verschil in standen! Waterkoeling 15
J Verschil tussen schroeffitting en fitting+slangklem (koppeling)? Waterkoeling 2
Robert Verschil 790fx en 890fx chipset Hardware & Software 2
D Verschil controllers ? Overige Koeling 3
Donnie1992 Verschil in creative headsets Hardware & Software 3
Sanders wezenlijk verschil in fittingen? HighFlow Webshop 18
Kadett EK Reservoir: Verschil Rev1 en Rev2 Waterkoeling 2
Hayato Wat is het verschil in pomp ? Advies Waterkoeling Setup 5
J OCZ Reaper Verschil??? :S Hardware & Software 3
RRPhantom 7-7-7-24 vs 8-8-8-26, merkbaar verschil? Hardware & Software 3
Freddy Verschil koelprestaties met grote of kleine slang formaten Waterkoeling 8
Robin Verschil tussen goedkopere en duurder radiators Waterkoeling 7
ShaquilleMoreno Verschil gezocht. Hardware & Software 15
stravinski temp verschil tussen.... Waterkoeling 10
D Hoge temps + veel verschil in cores ? Overige Koeling 20
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan