Robert
Highflow Addict
Mijn vraag:
Momenteel heb ik een 3570k overgeklokt naar 4,5Ghz op 1.25v. Ik gebruik momenteel een corsair h80i om de cpu te koelen. Mijn temps zijn idle 28-33 graden en onder full load 75-80 op quiet settings. hij kan rond 75 blijven als ik de fans op maximum zet. Echter dit is niet om aan te horen.
Ik ben van plan om een nieuwe waterkoeling set aan te schaffen omdat ik dit ten eerste mooier vind en ten tweede hoop ik dat de temperaturen lager worden.
Wat kan ik voor temperatuursverschillen verwachten?
De setup die ik wil:
- EK supremacy
- 1x EK XT 240 (Push) outtake
- 1x EK XTX Rad (Push-Pull) intake
Dan laing pomp en klein res.
Dingen die ik wil koelen:
3570K @4.5Ghz 1.25v (Misschien straks verder als de temps het toelaten)
670GTX Overgeklokt
Ik wil het geheel in 1 loop koelen.
Wordt het een groot verschil tussen mijn H80i en een custom loop als hierboven beschreven?
Momenteel heb ik een 3570k overgeklokt naar 4,5Ghz op 1.25v. Ik gebruik momenteel een corsair h80i om de cpu te koelen. Mijn temps zijn idle 28-33 graden en onder full load 75-80 op quiet settings. hij kan rond 75 blijven als ik de fans op maximum zet. Echter dit is niet om aan te horen.
Ik ben van plan om een nieuwe waterkoeling set aan te schaffen omdat ik dit ten eerste mooier vind en ten tweede hoop ik dat de temperaturen lager worden.
Wat kan ik voor temperatuursverschillen verwachten?
De setup die ik wil:
- EK supremacy
- 1x EK XT 240 (Push) outtake
- 1x EK XTX Rad (Push-Pull) intake
Dan laing pomp en klein res.
Dingen die ik wil koelen:
3570K @4.5Ghz 1.25v (Misschien straks verder als de temps het toelaten)
670GTX Overgeklokt
Ik wil het geheel in 1 loop koelen.
Wordt het een groot verschil tussen mijn H80i en een custom loop als hierboven beschreven?