Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blijkbaar aas je op een reactie aangezien deze vrij recent ook al langs gekomen is .....
Leuke hobby drummer die de 3-kwartsmaat redelijk vol kan houden, meer niet (helaas ?).
Redelijk inzetbaar in een top 40 cover bandje, maar of hij Cream ook kan drummen
betwijfel ik (was destijds ook "gewoon" top 40 !!)
Hier even een lichtverteerbaar Cream nr., liefhebbers zoeken eventueel verder op Ginger Baker
Ach, nah ja , mijn punt is wel duidelijk toch ?
Ik heb eerlijk gezegd niet eens de moeite genomen er goed op te letten.
Het is in ieder geval relatief makkelijk mee tikken als je wat contitie hebt lijkt mij (als niet-drummer).
En je hebt gelijk, de top40 muziek hoef je, als je een beetje getraind oor hebt, maar 2 keer te horen om hem mee te kunnen spelen. Uitzonderingen hierin (naar mijn mening dan) zijn bands als 30 seconds to mars en Kings of Leon, waar ze wel moeite doen om wat leuks te spelen
Maar ik ben bang dat we nu lichtelijk off-topic gaan.
Daarom probeer ik m'n mening in dit topic vaak duidelijk(er) te maken d.m.v.
een ander youtube filmpje, wat ik dan ook zelf uitluister.
Dat maakt het minder "schadelijk" en/of off-topic
Daarom probeer ik m'n mening in dit topic vaak duidelijk(er) te maken d.m.v.
een ander youtube filmpje, wat ik dan ook zelf uitluister.
Dat maakt het minder "schadelijk" en/of off-topic
Die Matt Greiner is niet helemaal mijn genre, maar dit gaat qua drummen in ieder
geval ergens over !!
Je kan in de drums een soort van 2 melodie lijnen ontdekken
Het is vooral de (soort) zang waar ik me doorheen moet bijten.
NEEEE begin asjeblieft niet de JJ discussie, heb nu al moeite om me in te houden haha
om deze post toch nog zin te geven, net het album van Texas in July gedownl... *kuch* binnen gekregen, zit die nu te luisteren, op dit moment dit nummer