Welk nummer luister je atm? (Muziek)
Johnny Moderator Forumleiding 31 oktober 2010 #1.464 ^^ ___ http://www.youtube.com/watch?v=cll4uCLtDcg
The_Saviour# Deus Ex Machina 1 november 2010 #1.467 Band van een aantal vrienden van me (heb hun cd al gekocht ) Goede kwaliteit filmpjes moeten nog komen
Band van een aantal vrienden van me (heb hun cd al gekocht ) Goede kwaliteit filmpjes moeten nog komen
Sw333t I Love my NUC 1 november 2010 #1.468 Heb de discography van Rotterdam Terror Corps aanstaan . Vooral na 1:00. Magistraal gewoon.
Thierry perfectly imperfect 2 november 2010 #1.472 Een paar tracks van de nieuwe cd van Stone sour.. heerlijke cd
Sw333t I Love my NUC 4 november 2010 #1.477 Gewoon zo'n strakke intro, wat aanhoud tot ongeveer 1:12. En daarna gewoon flink de beuk erin. Hou niet zo van de muziek van Paul Elstak, maar deze is voor mij een uitzondering.
Gewoon zo'n strakke intro, wat aanhoud tot ongeveer 1:12. En daarna gewoon flink de beuk erin. Hou niet zo van de muziek van Paul Elstak, maar deze is voor mij een uitzondering.