Welk nummer luister je atm? (Muziek)
Rammstation Well-known member 13 juli 2020 #3.746 Blijft voor het moment toch een van mijn favorieten ???
Rammstation Well-known member 3 augustus 2020 #3.751 neih ... geef mij maar de vocals van Angela gossow dit voor een fotomodel ...
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 3 augustus 2020 #3.752 Kon er wel 1000 euro op leggen dat die reactie zou komen met Arch Enemy.
Rammstation Well-known member 3 augustus 2020 #3.753 Das Experiment zei: Kon er wel 1000 euro op leggen dat die reactie zou komen met Arch Enemy. Klik om te vergroten... Tja vocals geven me meer adrenaline en energie door mijn bloed ??
Das Experiment zei: Kon er wel 1000 euro op leggen dat die reactie zou komen met Arch Enemy. Klik om te vergroten... Tja vocals geven me meer adrenaline en energie door mijn bloed ??
Rammstation Well-known member 4 september 2020 #3.758 Heb zin in een boot tochtje na het luisteren van dit nr. Maakt niet uit naar waar ...
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 9 september 2020 #3.760 Wat mis ik deze gasten. Die konden me toch een partij instrumentale live herrie maken.