Welk nummer luister je atm? (Muziek)
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 10 april 2014 #3.244 Heb geen idee wat ik aan het luisteren ben om eerlijk te zijn. Raar as fuck maar het heeft wel wat.
l3p Moderator Forumleiding 10 april 2014 #3.245 Heerlijk oud nummertje. (Waardoor ik ineens zin krijg om een gitaar te kopen )
Thierry perfectly imperfect 11 april 2014 #3.247 Das Experiment zei: Heb geen idee wat ik aan het luisteren ben om eerlijk te zijn. Raar as fuck maar het heeft wel wat. Klik om te vergroten... Ja bedankt man... deze had ik een tijdje geleden ook al gezien maar kon het niet meer vinden... dit is de muziek soort die ik mijn kids zou willen laten luisteren ipv K3 en bieber shit
Das Experiment zei: Heb geen idee wat ik aan het luisteren ben om eerlijk te zijn. Raar as fuck maar het heeft wel wat. Klik om te vergroten... Ja bedankt man... deze had ik een tijdje geleden ook al gezien maar kon het niet meer vinden... dit is de muziek soort die ik mijn kids zou willen laten luisteren ipv K3 en bieber shit
Sw333t I Love my NUC 25 april 2014 #3.255 Het slaat totaal nergens op, maar wordt er toch wel erg happy van:
DutchMicro Prutser 2 mei 2014 #3.258 Als we toch met rare japanse muziek bezig zijn, kwam pas geleden dit juweeltje tegen: En wat boze bikers muziek:
Als we toch met rare japanse muziek bezig zijn, kwam pas geleden dit juweeltje tegen: En wat boze bikers muziek:
Hightower chef prutser 3 mei 2014 #3.260 iron maiden luister ik nu,cd seventh son of a seventh son Laatst bewerkt: 4 mei 2014