Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb de p6t deluxe v2, goed bordje, overclocken is makkelijk, heb zelf i7 920 @ 3.20 ghz, vriend van me met het zelfde bordje, i7 930 @ 4 ghz, en 2000 mhz geheugen, geen probleem.
Ik denk dat ik toch bij de ud3r blijf ik ga het bord zelf toch ooit waterkoelen, en klokken doe ik bijna niet, dus dat is me de 60,- extra niet waard. Dat steek ik dan liever ergens anders bij
Als je niet gaat overclocken (of weinig) is die UDR3 een prima bordje.
Ik wou je er alleen op wijzen dat het geen super clock bordje is, aangezien je op de vorige pagina aangaf hiermee wel aan de slag wou gaan
Als je een nieuw moederbord gaat kopen, kun je er beter een nemen die al USB 3.0 en Sata 600 ondersteund.
Bijvoorbeeld de MSI GD65 (1366), of een ander goed bord.
Ligt eraan welke schijven specifiek
De Western Digital 2tb is momenteel een van de beste/snelste schijven,
maar 2x Samsunf F3 1Tb zou het ook goed doen.
Maar, hij doet het niet.. Alle lampjes gaan even branden, hoor een brrrrrrt geluid, en hij valt weer uit. Dan krijg ik hem ook niet meer aan zonder de stroom eraf te halen en er weer op te zetten.
Waar kan dit aan liggen? De voeding is slechts 600w
Kan dit het zijn?
Idd. De cpu fan draait heel even. Dan hoor ik een brrrrrrrt geluid, en valt ie uit. Vervolgens kan ik de pc ook niet meer opstarten door de aanknop. Maar moet eerst de stroom eraf
Dus dat is een voeding probleem denken jullir? Want hij heeft het altijd gedaan! Of is 600w te weinig voor deze setup?
Ja dat bedoelde ik, heb je al geprobeerd wat Loreno voorstelde?
Als dat ook niet heeft geholpen, heb je een andere voeding dat je kan gebruiken om te testen?