Ik heb dus nog een splinternieuwe Storm Scout 2 staan. (Gekregen van CM ivm HWI casemod contest)
Omdat ik er momenteel niets mee kan leek me dit wel een leuk idee
Cooler Master Storm Scout 2 Full Midnight Black
Ik dacht laat ik een kleine contest opzetten.
Degene die de mooiste wallpaper kan maken van alle casemods en casemod gerelateerde dingen die ik gedaan heb in de laatste 3 jaar ..
Krijg geheel gratis met track&trace deze case opgestuurd.
(Je mag hem ook naar een ander op laten sturen)
Wat richtlijnen voor de wallpaper.
- Minimaal 2560x1440
- Niet te licht, ik houd van donkere wallpapers
- Te gebruiken materiaal is van mijn site te halen, maar hoeft niet persé.
- Misschien dat je het logo (dank aan coolfris!) van mijn vorige contest kan gebruiken)
Soort van voorbeelden:
Je mag een wallpaper maken met paint, photoshop, papier en pen ... whatever
Je mag ook meerdere wallpapers plaatsen, je hebt dus meerdere kansen.
Toch .. laten we het houden op maximaal 10 inzendingen per persoon, anders wordt dit wel een heel heavy-loading topic
Als je bang bent dat iemand anders je idee gebruikt of verbeterd mag je ze ook op de allerlaatste dag net voor de deadline plaatsen.
De deadline is Zaterdag 27 juli om 12:00.
Goodluck!!
Deze contest geld alleen voor Highflow members woonachtig in Nederland of Belgie.
Het is niet gezegd dat ik deze wallpaper ook daadwerkelijk ga gebruiken.
Er moeten minimaal 5 inzendingen zijn van 5 verschillende members anders heeft de hele contest niet zoveel zin.
Degenen die hier aan meedoen en een wallpaper hier plaatsen geven mij wel het recht het eventueel wel te gaan gebruiken voor mijn casemods, foto's of website.
Volgend weekend wil ik de case weggeven aan diegene die de mooiste wallpaper gemaakt heeft.
Voor de rest om problemen te voorkomen.... Het is mijn tweede contest dus ik zal gerust wel iets vergeten. Ik maak de regels en ze kunnen zomaar veranderen. Komt er ruzie op 1 of andere manier heb je kans dat ik het topic zonder pardon in de prullenbak gooi
Goodluck!!
Omdat ik er momenteel niets mee kan leek me dit wel een leuk idee
Cooler Master Storm Scout 2 Full Midnight Black
Ik dacht laat ik een kleine contest opzetten.
Degene die de mooiste wallpaper kan maken van alle casemods en casemod gerelateerde dingen die ik gedaan heb in de laatste 3 jaar ..
Krijg geheel gratis met track&trace deze case opgestuurd.
(Je mag hem ook naar een ander op laten sturen)
Wat richtlijnen voor de wallpaper.
- Minimaal 2560x1440
- Niet te licht, ik houd van donkere wallpapers
- Te gebruiken materiaal is van mijn site te halen, maar hoeft niet persé.
- Misschien dat je het logo (dank aan coolfris!) van mijn vorige contest kan gebruiken)
Soort van voorbeelden:
Je mag een wallpaper maken met paint, photoshop, papier en pen ... whatever
Je mag ook meerdere wallpapers plaatsen, je hebt dus meerdere kansen.
Toch .. laten we het houden op maximaal 10 inzendingen per persoon, anders wordt dit wel een heel heavy-loading topic
Als je bang bent dat iemand anders je idee gebruikt of verbeterd mag je ze ook op de allerlaatste dag net voor de deadline plaatsen.
De deadline is Zaterdag 27 juli om 12:00.
Goodluck!!
Deze contest geld alleen voor Highflow members woonachtig in Nederland of Belgie.
Het is niet gezegd dat ik deze wallpaper ook daadwerkelijk ga gebruiken.
Er moeten minimaal 5 inzendingen zijn van 5 verschillende members anders heeft de hele contest niet zoveel zin.
Degenen die hier aan meedoen en een wallpaper hier plaatsen geven mij wel het recht het eventueel wel te gaan gebruiken voor mijn casemods, foto's of website.
Volgend weekend wil ik de case weggeven aan diegene die de mooiste wallpaper gemaakt heeft.
Voor de rest om problemen te voorkomen.... Het is mijn tweede contest dus ik zal gerust wel iets vergeten. Ik maak de regels en ze kunnen zomaar veranderen. Komt er ruzie op 1 of andere manier heb je kans dat ik het topic zonder pardon in de prullenbak gooi
Goodluck!!
Laatst bewerkt: