88Gamer88
The Black Mozart Restyle
Hallo allemaal,
Ik kwam er vandaag tot de schrik achter dat de druk van de wc loop verdwenen was.
Na dat ik een kijkje had genomen zag ik allemaal groenen smurrie in me GPU Blok zitten.
En ook me transparante slangen zijn flink dof geworden.
Nu is het geval dat ik de laatste keer een kleurstof Mayhems Dye green heb toegevoegd paar druppels.
Alleen lijkt het mij sterk dat het hier door komt.
Maar als ik het zo ziet lijkt het er verdacht veel op dat het Alg is.
Alleen vraag ik me af hoe dit er in komt ?
Ik heb me hele loop gevuld met gedemineraliseerd Water en altijd paar druppels Petra'sTech PT Nuke Biocide.
Ook heb ik altijd me loop gespoeld met gedemineraliseerd Water.
Ik neem aan dat ik nu al me wc blokken moet demonteren en ook blokken zelf uit elkaar moet halen om deze volledig te cleane.
Foto van GPU Block.
En wat kan ik in de toekomst veranderen om dit te voorkomen ?
Aangezien ik al meer dan 5 jaar watercooling gebruikt en dit eerlijk gezegd nooit eerder gehad heb.
Ik kwam er vandaag tot de schrik achter dat de druk van de wc loop verdwenen was.
Na dat ik een kijkje had genomen zag ik allemaal groenen smurrie in me GPU Blok zitten.
En ook me transparante slangen zijn flink dof geworden.
Nu is het geval dat ik de laatste keer een kleurstof Mayhems Dye green heb toegevoegd paar druppels.
Alleen lijkt het mij sterk dat het hier door komt.
Maar als ik het zo ziet lijkt het er verdacht veel op dat het Alg is.
Alleen vraag ik me af hoe dit er in komt ?
Ik heb me hele loop gevuld met gedemineraliseerd Water en altijd paar druppels Petra'sTech PT Nuke Biocide.
Ook heb ik altijd me loop gespoeld met gedemineraliseerd Water.
Ik neem aan dat ik nu al me wc blokken moet demonteren en ook blokken zelf uit elkaar moet halen om deze volledig te cleane.
Foto van GPU Block.
En wat kan ik in de toekomst veranderen om dit te voorkomen ?
Aangezien ik al meer dan 5 jaar watercooling gebruikt en dit eerlijk gezegd nooit eerder gehad heb.