• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's 600T 4 fun!

Zo, nieuwe spulletjes zijn binnen!

Vlak nadat ik de RP-452X2 had besteld kwam Swiftech met een mooi product op de markt. Ik kon het niet laten om ook deze eens te gaan proberen!


641n5v.jpg


34o68fa.jpg


35d16l0.jpg


w0l09l.jpg




De MCP35X2! Uiteraard in het zwart/wit en meteen een carbon sleeving aangevinkt tijdens het bestellen. Ik ben benieuwd naar de prestaties / geluidsproductie van dit setje! De RP-452X2 en de MCP655 pompen zijn alweer verkocht. :)


Het werd ook wel weer eens tijd om de GTX580 flink te reinigen en te voorzien van nieuwe koelpasta.

fkrul5.jpg




Hm, ik had nog ergens een velletje carbonsticker liggen. Waarom ook niet?

ae4dxd.jpg


t7bqc6.jpg


e6emqe.jpg


23ht9ps.jpg




Superduper lightweight carbon GTX580 powahhh! :lol:



Morgen alles in elkaar zetten en wat foto's bij daglicht. Tot snel! :)
 
De pomp met een witte top is ook wel erg mooi. Tip, met de Asus AI tool kan je heel makkelijk je fanspeeds testen. Daarmee zie je op welke percentages je pomp op z'n min en max draait. Aan de hand daarvan kan je dan je eigen fanprofiel aanmaken.
 
Dat pomp topje ziet wel leuk uit :p
Kun je met deze pomp top zowel in serie draaien of apart ?

Thanks! Alleen in serie geloof ik!


ahh kijk:p maar ja, die haast hebben ze nooit wanneer je het wilt:p juist wanneer je ze rustiger aan wilt hebben doen, gaan de graka modellen als een trein:p

Idd! Al gaan de geruchten dat 22 Maart iets gelanceerd wordt! Kan niet wachten! :)


De pomp met een witte top is ook wel erg mooi. Tip, met de Asus AI tool kan je heel makkelijk je fanspeeds testen. Daarmee zie je op welke percentages je pomp op z'n min en max draait. Aan de hand daarvan kan je dan je eigen fanprofiel aanmaken.

Thanks, ik heb in mijn bios het profiel aangepast op temperatuur. Is de temperatuur onder de 30 graden dan draaien de pompen op 20%. Komt de temperatuur boven de 50 graden dan draaien ze 50%. Tikt de temperatuur 75 graden aan gaan ze 100%.


Het draait als een zonnetje! Het ontluchten is zo enorm makkelijk, zoals het hoort te zijn! Vullen, pompen aan, res leeg, pompen uit, vullen en zo door. Binnen 5 minuten gepiept! Ook het drainen werkt veel beter, alles komt er in 1x uitzetten. Ik heb wel het truukje toegepast in het reservoir van Martinsliquidlab. Een fitting aan de onderkant van het deksel met een stuk slang tot net boven de zuig van de pompen. Dit zou de prestaties verbeteren en het ontluchten nog makkelijker maken. It works like a charm!

Op het huidige profiel hoor ik echt helemaal niks! Geen resonatie, geen gezoem van de pompen, fantastisch! Thank you Swiftech! :D


353385c.jpg


14ohg5.jpg


2ia30g8.jpg




Even 3 snelle foto's. Alsof de bay gemaakt is voor deze top/pompen! Er zat precies een gaatje in het midden waarmee ik alles op zijn plek kon schroeven. :D Er ligt ook nog een pakketje van wwwicked bij de buren die ik zo op ga halen, en even de RP452X2 + MCP655's op de post doen voor een forummember! :)

Stay tuned! :D
 
Thanks, ik heb in mijn bios het profiel aangepast op temperatuur. Is de temperatuur onder de 30 graden dan draaien de pompen op 20%. Komt de temperatuur boven de 50 graden dan draaien ze 50%. Tikt de temperatuur 75 graden aan gaan ze 100%.

De temps die de mobo leest verschilt wel een beetje met de core temp. Opzich is het geen drama. Bij mij draait de pomp bij 20% op z'n minimum en bij 60% zit hij op z'n maximale pomp snelheid. Installeer anders even Asus Fan xpert. Daarmee kan je binnen paar tellen zien waar jou min en max ligt.
 
een ding is zeker: MOOI !!!! ziet er erg goed uit dat pompje.
Maar waarom in je bay? ik had hem op de bodem gemonteerd en de rad aansluitingen naar boven gericht.
Die pomp-res combo zou je toch wel graag willen bewonderen dmv je sidewindow :p
 
De temps die de mobo leest verschilt wel een beetje met de core temp. Opzich is het geen drama. Bij mij draait de pomp bij 20% op z'n minimum en bij 60% zit hij op z'n maximale pomp snelheid. Installeer anders even Asus Fan xpert. Daarmee kan je binnen paar tellen zien waar jou min en max ligt.

Klopt, al maakt het inderdaad voor 24/7 gebruik niet zo uit. De min ligt idd bij 20%, de max bij 60% fanspeed. Mocht ik gaan clocken/benchen gooi ik toch alles manueel op 100%. :)


een ding is zeker: MOOI !!!! ziet er erg goed uit dat pompje.
Maar waarom in je bay? ik had hem op de bodem gemonteerd en de rad aansluitingen naar boven gericht.
Die pomp-res combo zou je toch wel graag willen bewonderen dmv je sidewindow :p

Thanks! Ik had nog gekeken naar het 200 rad om deze 180 graden te draaien. Gaat helaas niet lukken, dan zit ik tegen de bay aan wil de 200mm fan op de correcte plaats hangen.

In de bay vind ik het wel lekker clean zo, wordt die ook nog gebruikt. Zit echt helemaal niks in verder. :D
 
Dat pompje ziet er zeer nice uit :D. Ik ga dat pompje ook nemen aangezien die PWM regelbaar is. Waar heb je deze eigenlijk besteld ik zie hem namelijk niet bij HighFlow. Reservoir hebben ze ook nog niet. :mad:

Maar als je 2x "GTX680" wil gaan watercoolen heb je dan niet een grote case nodig voor meer radiator oppervlakte? Naja ik zie het wel, dat wit met zwart blijf iig erg mooi:)
 
Helemaal eruit halen en dan met een ijzerzaagje doen kan ook. Neem aan dat die bay gepopt zit? Zo te zien heb je nog wel wat ruimte tussen front en je pomp ;).

Bay zit gepopt idd. :) Ach, misschien nog een leuk klusje voor in de toekomst! :D


Dat pompje ziet er zeer nice uit :D. Ik ga dat pompje ook nemen aangezien die PWM regelbaar is. Waar heb je deze eigenlijk besteld ik zie hem namelijk niet bij HighFlow. Reservoir hebben ze ook nog niet. :mad:

Maar als je 2x "GTX680" wil gaan watercoolen heb je dan niet een grote case nodig voor meer radiator oppervlakte? Naja ik zie het wel, dat wit met zwart blijf iig erg mooi:)

Thanks! I admit, I cheated! Dit setje komt bij FrozenCPU vandaan, kon niet wachten! :schaam Of het oppervlak van de rads genoeg is durf ik niet te zeggen. Zolang het maar koel gehouden kan worden tijdens gamen. Maar ik denk dat het best wel kan zo! :)


Ziet er mooi clean uit zo..nice gedaan!

Spanks Sir! :045:



Even bij de buren geweest. Stond mij schaapachtig aan te kijken, pakketje? Ja, hier een briefje van PostNL dat het bij jullie ligt! Ik snap niet waarom pakketjes altijd maar zo afgeleverd worden bij buren. Wat als je een burenruzie hebt? PostNL zou het standaard imo nooit bij iemand anders af mogen leveren, mits toestemming van de ontvanger.

Maar goed, Wwwicked heeft voor mij een mooi setje gemaakt van 4 felle witte leds op 1 molex connector. Ziet er erg netjes uit Mark! Het lijkt net of je bij Highflow hebt besteld met de lolly erbij! :057:

Snel inbouwen en die Raystorm eens zichtbaar maken! Thanks to:


fact_logo_big.jpg


2lo22p5.jpg




Stay tuned! :badgrin:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
X Gefeliciteerd Vissa!! Felicitaties 7
Vissa Case keuze, vote for Vissa! Cases en Modding 12
Vissa Vissa's Iced Testbench Gallery & Build Logs 241
C Gezocht: Acrylic side panel 600T Cases en Modding 0
U Corsair 600T licht gemod met waterkoeling. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
H [IN-ACTIVE] Corsair 600T Plexi glass door or Window. Gevonden 4
S Advies Corsair 600T - Eerste WC Build Advies Waterkoeling Setup 1
Rooneys Plofbox 600T Gallery & Build Logs 37
D 5.25" bay intake ventilator Corsair Graphite 600T - opties? Cases en Modding 8
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
arwin74 [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 4
W [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 14
kier Corsair Graphite 600T MbK Gallery & Build Logs 132
R Corsair Graphite Series 600T SE White HighFlow Product Reviews 2
Johnny Corsair 600t Black sidepanel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
R Nieuwe Corsair Kasten, o.a. 600T Wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 43
Blackruby Corsair Graphite 600T HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
D [FUN] super casefan Overige Koeling 9
J [FUN] Tellen met plaatjes Algemene Discussies 156

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan