* Tromgeroffel * Tadaaaaa! Vissa is back in the (real) WC! :eusa_angel:
Ik kon de zoete lolly al ruiken toen ik nog in bed lag, en ja hoor het pakketje stond beneden in de gang te wachten!
Met daarin, geen Coolermaster spullen hehe! :040:
3 meter Masterkleer 7/16 - 5/8 + spuitfles:
2 liter Mayhems Pastel Ice White:
2x Alphacool D5 VPP655:
Phobya 200:
XSPC EX240:
XSPC Raystorm:
Koolance RP-452X2 Rev 2.0:
Small parts:
Bestaande uit:
- Alphacool Y connecter
- Bitspower Matt Black 1/2 fittings x7
- Bitspower Matt Black 45 degree rotary x3
- Bitspower Matt Black 90 degree fitting x5
- Bitspower Matt Black 90 degree rotary
- Bitspower Matt Black verbinding rotary
- Bitspower Matt Black kraan
- Bitspower Matt Black Fillport
- Bitspower Matt Black LP stops x2
- Highflow Lolly, cola taste!
- PSU Bridging tool
- Twin white leds x2 ( worden nageleverd )
En alles weer terug in de doos, waiting to be build in!
Heerlijk om al die spullen weer in je handen te hebben! Ohhh wat kriebelt het! :040: Wat is die
XSPC Raystorm een machtig mooi CPU blok, en het net nieuwe 2.0
Koolance reservoir. Wat een beauty!!!
Na mijn 2 nachtdiensten ga ik maar eens rustig beginnen. Moet nog het een en ander lichtjes aangepast worden. Ik hoorde al metaaldeeltjes in de Phobya rammelen, dus die ga ik eerst, samen met de
XSPC, goed uitspoelen. De fillport komt onder het zwarte topdeksel van de 600T. Zit een mooie plaats voor waar ik precies een 2cm gat kan boren. De Phobya komt voorin de 600T. Ik ga er vanuit dat de
Corsair 200mm niet in 1x op het rad zal passen, dus ook hier wat gaatjes boren en voorzien van schroefdraad.
Freddy, hartstikke bedankt weer! Highflow #1!
Hiermee ben ik natuurlijk nog niet klaar! Ik wilde eerst minimaal twee Asus DCII HD7970's halen en deze in de loop erbij zetten. Nu gaan er alleen speculaties rond dat de GTX680 in April wordt gelanceerd. Nog heel even wachten met de keuze dus! Van het weekend komt er nog een totaal onzinnig component binnen, maar het is wel leuk voor erbij!
Ook zal bij Richard, aka
Kier, voor het weekend iets worden afgeleverd wat hij onder handen gaat nemen voor mij. Alvast hartstikke bedankt daarvoor!
Dus, many updates to go! Eerst de WC maar eens inbouwen een dezer dagen!
Stay tuned! Comments are always welcome!
Vissa