Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De slang gaat echt lastig op de fitting heb ik gemerkt. Dat geeft zonder compressiefitting / tywrap / slangenklem echt een waterdichte fit! Ben benieuwd!
Beide rads even een snelle spoeling gegeven met heet water. De XSPC is brandschoon, de Phobya zit vol met klein grut. Zal het filmpje morgen wel even plaatsen als ik wakker ben. Die moet dus nog wat grondiger gespoeld worden.
De slang gaat echt lastig op de fitting heb ik gemerkt. Dat geeft zonder compressiefitting / tywrap / slangenklem echt een waterdichte fit! Ben benieuwd!
Slang eind in warm water houden. Ooit eens van Coolfris te horen gekregen (en zo ook 3/8 over een 1/2 fitting gekregen). Maar het blijft alsnog pokkewerk .
Past net, CPU 4+8 pin zitten muurvast tussen het 240 rad. Had geen MM dikker moeten zijn!
Wat een karwei was het ophangen van het 240 en vooral het 200 rad. 240 rad was zo geplaatst, tot ik het moederbord daarna terug had gehangen en de CPU power kabels erin probeerde te prikken. Mooi niet, rad eraf, eerst CPU kabels erin en met een beetje geweld het rad terug op zijn plek. Niet echt ideaal, als de CPU kabels eruit moeten zal eerst het rad gedemonteerd moeten worden.
Het 200 rad was ook een drama. Ik heb de 200mm NZXT fan maar gepakt en pas gemaakt op de voorkant van de 600T. Daarna moest hij pas gemaakt worden op de radiateur. Veel schelden en tieren later zit hij toch op zijn plek hehe.
Zometeen rustig verder! Het bouwen blijft het leukst dus ik neem er de tijd voor. Zodra het straks weer af is moet er weer wat veranderd worden!
Owja, er lag nog een verdacht pakketje op de mat. What could it be?
Het is hardware, wie het artikel raad mag zichzelf Sherlock Holmes noemen!
Net even chaos in de tent. Blijkt dat de Raystorm bevestigd moet worden op de standaard 2011 backplate. Kon ik dat kreng nergens meer vinden. Uiteindelijk kwam ik hem tegen tussen de backplates in de H100 doos. Pfoe, goed dat ik die nog niet te koop gezet / verkocht had. Hahah!
Voor een mooie prijs een nieuwe gesealde i7 3930K kunnen bemachtigen. Gaat om een C2 variant uit een batch die het erg lekker doet. Dus ik ga de 3960X testen en de 3930K. Als de 3930k hoger kan is het vrij duidelijk, ze verschillen zo weinig onderling, de snelste blijft!