• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's 600T 4 fun!

Sneak preview!

t9xx5l.jpg

Morgen meer! ;)

Dus, update!

Ik ging gisteren voor een goedkoop SDHC kaartje richting Alternate, van te voren al besteld, alleen maar even afhalen. Bij Alternate aangekomen was het redelijk druk, zoals gewoonlijk. Ordernummer ingevoerd en het was wachten op de bestelling. Dus eventjes rond lopen in de zaak. Niks leuks te bekennen, behalve altijd de dikke GPU dozen die achter de verkoopbalie staan.

Hmmm GTX680! En ja hoor! Die 2 bastards verschenen weer op mijn schouders. De één roepend: Doe het niet! Wacht op de GK110! Zonde van je geld! (A) En de ander: Maar dat duurt nog zo lang! Je kunt niet zo lang wachten! Gewoon meenemen! :badgrin:

En ja hoor, natuurlijk kon ik het weer niet laten! Waarom dan niet gelijk 2 ook? Ach what the heck! Doe mij maar 2x de Asus GTX680. Helaas, we hebben er nog maar 1. Doe dan maar 2x de MSI GTX680, idem dito. Nou, doe er dan maar 1 van allebei.

En daar ging ik weer, i.p.v. 20€ armer voor een SDHC kaartje kwamen daar nog 2 GTX680's bij. :eusa_whistle:

29nxm5s.jpg

2141e15.jpg

2ch1et1.jpg

biuvih.jpg

2rwaxk5.jpg

vhv6e.jpg

2ppjvoo.jpg

Dat het 2 verschillende varianten zijn maakt mij niet zoveel uit, ze zijn immers op de stickers na exact hetzelfde en daarbij worden ze binnenkort toch ontdaan van hun standaard koeling en gaan ze het water in! :badgrin:

More 2 come today!

Hmmm, zou wel heel erg vet zijn idd. :D Wie weet in de toekomst. :p

Geluidskaart past nu eventjes niet, anders moet ik de GPU's rechtstreeks onder elkaar zetten. Plaats ik wel weer terug als de waterblokken erop zitten, dan kunnen ze wel meteen onder elkaar. :D

Het probleem is gelukkig opgelost. Het was toch de Windows versie die het tegen hield. Verklaard ook meteen waarom ik met het 2500K systeem ook al problemen had met 2x een GTX580.

Thank god werkt het nu, baalde er goed van. :p

Ik had vlak voor de verkoop van de GTX580 3DMark Vantage en 2011 Performance even laten draaien, daar waren de volgende scores van:

n4tf09.jpg

2diq8tc.jpg

Met de GTX680's in het systeem gelijk even het verschil in kaart brengen, eerst met 1x een GTX680:

9batlk.jpg

atlkkz.jpg

+- 7000 punten meer in Vantage en +- 3000 punten meer in 3DMark 11 met alleen het veranderen naar de GTX680. Daarna uiteraard SLI geprobeerd:

a44d4j.jpg

2q1e710.jpg

Dit alles op geheel stock settings, niks aangepast. De SLI scores van Vantage en 3DMark 11 liggen om en nabij de scores die ik haalde met 3x een GTX580! Die van 3DMark 11 is maar 100 punten minder dan mijn score met een aardig overclocked systeem met 3x de GTX580!

Wauw, die GTX680's brengen toch nog wel een aardige winst met zich mee tegenover de 580's! Nu snel de processor over de 5Ghz tillen en de twee GTX680's eens onder handen nemen! Nu nog op lucht, maar ze zullen snel het water gaan zien!

Ben benieuwd, mijn hoogste Vantage score was 56k met een 980X over de 5Ghz en 3x een GTX580. Eens kijken of ik met 2x een GTX680 daar overheen kan gaan! Mijn hoogste 3DMark 11 was 20k met 4!!! GTX580's en net geen 17k met 3x een GTX580. Eens kijken of het lukt om over de performance te gaan van 4x een GTX580 met maar twee 680's! Absurd! :D

Thanks! Ben ik ook erg blij om, zit er een 2e GTX680 in je systeem die niks zit te doen lol. :p

Morgen overdag maar eens kijken welke max waardes voor de CPU en GPU benchable zijn. :D

Over quad 580 geraak je volgens
Mij niet,2stock 680 zijn een tikje sneller dan 3 stock 580 ,je zal dus al lottogpu'tjes nodig hebben om ze sneller te clocken dan quad :p maar ik hoop dat je het voor elkaar krijgt:eenhoorn:

Volgende week dinsdag het weekend in, moet ik maar eens gaan kijken hoever ik alles gepushed krijg!

Ik wil graag de GTX680's binnenkort ook onder water stoppen maar ben bang dat het dunne 240&200 rad dan aan de krappe kant wordt qua koelingscapaciteit. Niet voor dagelijks gebruik, maar om te benchen zal het wel aardig heet worden.

Twijfel twijfel, wil eigenlijk de koeling uitbreiden maar dat is zonder drastische aanpassingen onmogelijk in de 600T, en ik ben eigenlijk wel verliefd op: LittleDevil/LDcooling LD PC-V4 Bench Tables

Maar aan de andere kant, de 600T vind ik ook een beauty zo, maar een grotere case is geen optie i.v.m. ruimte. Valt ook wel wat vets te maken van zo'n PC V4 denk!

Dus, what should I do? 600T or PC V4? :095:

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Xelation Gefeliciteerd Vissa!! Felicitaties 7
Vissa Case keuze, vote for Vissa! Cases en Modding 12
Vissa Vissa's Iced Testbench Gallery & Build Logs 241
C Gezocht: Acrylic side panel 600T Cases en Modding 0
U Corsair 600T licht gemod met waterkoeling. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
H [IN-ACTIVE] Corsair 600T Plexi glass door or Window. Gevonden 4
S Advies Corsair 600T - Eerste WC Build Advies Waterkoeling Setup 1
Rooneys Plofbox 600T Gallery & Build Logs 37
D 5.25" bay intake ventilator Corsair Graphite 600T - opties? Cases en Modding 8
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
arwin74 [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 4
W [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 14
kier Corsair Graphite 600T MbK Gallery & Build Logs 132
R Corsair Graphite Series 600T SE White HighFlow Product Reviews 2
Johnny Corsair 600t Black sidepanel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Xelation [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
R Nieuwe Corsair Kasten, o.a. 600T Wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 43
Blackruby Corsair Graphite 600T HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
D [FUN] super casefan Overige Koeling 9
J [FUN] Tellen met plaatjes Algemene Discussies 156

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan