BlaserR93
Member
Ik heb een probleempje waar ik niet aan uit kom. Misschien kan 1 of 1+ van jullie mij helpen
Ik heb vandaag wat spullen wat spullen van highflow ontvangen. Onder andere een fancontroller van Lamptron:
Lamptron FCT Fan Controller 6x 30W Channels - Touchscreen - Black
en 3 fans van Scythe:
Scythe 120MM Gentle Typhoon 5400RPM D1225C12BBAP-31
Als ik de standaard fans van mijn CM HAF X op de controller aansluit werkt de controller perfect. Kan de fans dus langzamer of sneller laten draaien
Zodra ik een van mijn nieuwe scythe fans er op aan sluit (dmv de 3pin-connector) gaat de fan niet draaien, niet op 10% en niet op 100%
Zodra ik de fan aansluit via de 4pin molex aansluiting gaat de fan max draaien
De bedoeling is volgens mij dat ik de fans aansluit via de 3pin-connector en dan via de controller kan regelen.
Want 3 x 5400 rpm-fans is een hoop koeling ...... mag wel ietsje minder :icon_lol:
Wie kan mij helpen? .... alvast hartelijk bedankt
Ik heb vandaag wat spullen wat spullen van highflow ontvangen. Onder andere een fancontroller van Lamptron:
Lamptron FCT Fan Controller 6x 30W Channels - Touchscreen - Black
en 3 fans van Scythe:
Scythe 120MM Gentle Typhoon 5400RPM D1225C12BBAP-31
Als ik de standaard fans van mijn CM HAF X op de controller aansluit werkt de controller perfect. Kan de fans dus langzamer of sneller laten draaien
Zodra ik een van mijn nieuwe scythe fans er op aan sluit (dmv de 3pin-connector) gaat de fan niet draaien, niet op 10% en niet op 100%
Zodra ik de fan aansluit via de 4pin molex aansluiting gaat de fan max draaien
De bedoeling is volgens mij dat ik de fans aansluit via de 3pin-connector en dan via de controller kan regelen.
Want 3 x 5400 rpm-fans is een hoop koeling ...... mag wel ietsje minder :icon_lol:
Wie kan mij helpen? .... alvast hartelijk bedankt