Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een verkeerde sli fitting besteld.
Namelijk deze. Koolance Dual VID Connector, 1 Slot Spacing CNT-VD2
Hieronder is de fitting, wat ik nodig heb is de helft van de fitting, welke moet ik dan hebben?
er zit volgens mij 1 slot tussen de pci-e sloten in dus zou je een 1 slot overbrugging moeten hebben??
is die fitting niet eerder 2 slot spacing?? en hij ziet er op de pic ook wat anders uit als de 1 slot van koolance??
Nee deze kan je niet inschuiven, hij staat ook niet meer in de shop bij freddy.
Hier een foto, sorry voor slechte kwaliteit maar camera was leeg.
Kan je een beetje zien kwa lengte
in sli maakt het heel weinig verschil of je onderste kaart in een x8 slot zit of x16 slot. 9 van de 10 mobo's hebben niet eens een 2x een x16 slot, ook al zijn ze voor sli geschikt en zelfs al zeggen ze soms wel dat het een 2de x16 slot moet zijn.
enigste wanneer dat echt zou uitmaken is als je de kaart buiten sli zou draaien.
Heb het inmiddels opgelost door een 14mm buisje van bitspower en 2 minifittingen..
En ja dat merk je wel, vooral met de nieuwste kaarten, het gaat bij mij om 2 GTX 470.
En denk niet dat gigabyte gaat liegen bij een moederbord van over de 200 euro met x16 sloten.