Source Mr. Grillmeister 19 november 2009 #1 Hola, Ik vraag me af of er ook radiators zijn met de zelfde aansluiting als je op SLI blokken voor videokaarten ziet? Heb twee voorbeeldjes gemaakt: Oftewel 4 schroefgaten voor fittingen, aan de onderkant. Of 2 aan weerszijde.
Hola, Ik vraag me af of er ook radiators zijn met de zelfde aansluiting als je op SLI blokken voor videokaarten ziet? Heb twee voorbeeldjes gemaakt: Oftewel 4 schroefgaten voor fittingen, aan de onderkant. Of 2 aan weerszijde.
Blackruby Senior Member 19 november 2009 #2 Swiftech heeft "Stack"-edities van hun radiatoren (voorbeeld 2)
Source Mr. Grillmeister 19 november 2009 #4 Die Monsta zullen ze waarschijnlijk niet in 120mm voor me maken Laatst bewerkt: 19 november 2009
Blackruby Senior Member 19 november 2009 #5 Die van Swiftech is er wel in 120mm. Edit: Er snel "Monsta" bij zetten eh? Laatst bewerkt: 19 november 2009
Source Mr. Grillmeister 19 november 2009 #6 Hmm, zouden ze zo kunnen. Zie alleen maar voorbeelden waarbij alle vier de aansluitingen zijn gebruikt op de Stacker. ~Of dat er onderop een normale Swiftech zit die de opstapeling afsluit.
Hmm, zouden ze zo kunnen. Zie alleen maar voorbeelden waarbij alle vier de aansluitingen zijn gebruikt op de Stacker. ~Of dat er onderop een normale Swiftech zit die de opstapeling afsluit.
k.3nny Oldscool. 19 november 2009 #7 tuurlijk kunnen ze zo je kan aleen niet 2 aansluitingen aan 1 zijde gerbuiken als in en uitlaat.
Alex Bezig met houten pc... 19 november 2009 #9 Voordeel aan de QP Stack van Swiftech is ook dat hij niet zo groot is. De totale dikte van 2 rads + 1 25mm fan is 9,3cm.
Voordeel aan de QP Stack van Swiftech is ook dat hij niet zo groot is. De totale dikte van 2 rads + 1 25mm fan is 9,3cm.
Source Mr. Grillmeister 19 november 2009 #10 Ik hoef er dan maar 1 te hebben Zit nu een rare knik in me slang omdat hij een rare bocht moet maken, dan sluit ik hem binnenin op de rad aan waardoor hij geen bocht hoef te maken. Laatst bewerkt: 19 november 2009
Ik hoef er dan maar 1 te hebben Zit nu een rare knik in me slang omdat hij een rare bocht moet maken, dan sluit ik hem binnenin op de rad aan waardoor hij geen bocht hoef te maken.