Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weer? Eerste onvriendelijke reactie. En sorry daarvoor. Werk nu 7 dagen in plaats van 5 dagen... 6 dagen op de zaak en vandaag nog hele dag aan highflow. Ben het behoorlijk zat op dit moment.
En geef aub een duidelijk voorbeeld wat er niet goed is. Want ik snap het nu niet meer.
Hoogstwaarschijnlijk komt het dus door die refresh plugin.
Ik heb nu de refresh plugin zo ingesteld, dat die niet automatisch refreshed na 5 seconden, maar dat je zelf op "Herlaad" moet klikken als je het wilt refreshen.
(zie de knop boven en onder de topic)
Daarmee moet het probleem als het goed is opgelost zijn, zou je het willen laten weten aub?
F5 is een functie van jouw browser en gaat buiten het forum om, dat zou eigenlijk gewoon moeten werken... hmm...
Ik kan nu even niks meer bedenken wat het nog meer kan zijn (hier werkt alles goed, IE9).
L3p kan jij aub voor mij een duidelijke screen shot maken van jou probleem, en als het kan liever een goed zichtbaar filmpje. Dan kan ik dit probleem bij de maker leggen zodat zei het kunnen fixen.