Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ Coolfris , dat is t eigenlijk ook t kan altijd beter en mooier
@ Slader , geloof dat de meeste wel een rebuild doen
ik wil een clean look hebben en dat was t niet bepaald , en aangezien ik een RX360 heb liggen die ik ook nog ooit erbij wilde hebben zat er niks anders op om t hele zooitje weer uit elkaar te halen
T is de bedoeling om ze op te hangen naast elkaar , ik weet t nog niet helemaal zeker maar dat zien we wel mn spullen zijn net binnen dus ik ga ff aan de gang
T is de bedoeling dat beide pompen half onderin en half bovenin komen , maarja dat is de bedoeling en moet ff passen en meten voordat ik weer de dremel erin zet
Ik ben erg benieuwd, want ik heb geen flauw idee hoe groot die ruimte is.
Maar ik heb o.a. bij coolfris een keer gezien dat hij die ruimte onderin een Lian li had benut voor een pomp en een klein rad.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bXgT_eJjQmg&feature=youtube_gdata]YouTube - John B - Up All Night[/ame]
ik haal vaak muziek van youtube af met een mp3 converter want daar staan veel filmpjes met muziekjes die je nooit ergens kan vinden en wel juist tof zijn
Ontopic: ik heb gisteren de 2e pomp binnengehad en ze zouden naast elkaar moeten passen tegen t kopschot , we zien wel wat t word ben momenteel druk met t sleeven van alles
lookin good quad, maar heeft het geen zin om tussen de mosfet blokjes van die rotory fittingen te zetten? aangezien jij voor de clean look gaat, = dit weer minder slang
@slader : klopt helemaal maar dat bord was helemaal afgejankt en gaar en aangezien ik geen zin had om weer nieuwe blokken te moeten kopen heb ik dus weinig keus en daarom maar de beste versie genomen van de 780i aangezien ik toch voorlopig nog niet overstap naar i7
@st1ng : ik denk dat de schroeffittingen helemaal verdwijnen