• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Plexiglas/acryl paneel met LED?

Anthares

New member
Dus. Ik vroeg mij af of het mogelijk is en gemakkelijk genoeg om kleine LEDjes door je paneel te steken? (Ik wil namelijk een beschaafte verlichting hebben in een deskmod, de LEDjes moeten dus niet direct zichtbaar zijn en door de breedte van het paneel komen (inboren ofzo iets?)

Iemand anders al ervaring hiermee?
 
Gaatjes erin en dan de leds daarom. Of een aluminium frame er omheen met een strip erin. Dat wordt veel in reclame materiaal gebruikt. Als je aan een kan slechts leds doet verdient het aanbeveling om op de andere 3 zijden iets van aluminiumtape te doen.
 
Hm.. Gewoon LEDs tegen de "kopse" kant plaatsen? Of echt gaatjes/uitsparingen in het materiaal maken en daarin de LEDjes plaatsen?
Oorspronkelijk is het idee dat ik twee (of drie) LEDjes per kant om het paneel ga zetten, zodat deze dus vrij goed verlicht wordt. (Ik wil namelijk het paneel voor een deskmod gebruiken en een beetje beschaafde verlichting hebben :p)
 
zou zeggen pak een stukje "test" materiaal en probeer het uit ... denk alleen dat het niet veel uitmaakt of je aan de kopse kant of uitsparingen maakt ... komt op hetzelfde neer ...


Hm.. Gewoon LEDs tegen de "kopse" kant plaatsen? Of echt gaatjes/uitsparingen in het materiaal maken en daarin de LEDjes plaatsen?
Oorspronkelijk is het idee dat ik twee (of drie) LEDjes per kant om het paneel ga zetten, zodat deze dus vrij goed verlicht wordt. (Ik wil namelijk het paneel voor een deskmod gebruiken en een beetje beschaafde verlichting hebben :p)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy [BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas Virtual Pinball / Flipperkast 67
Gaittie Polijsten randen plexiglas Cases en Modding 6
C Plexiglas buigen? Handleidingen en Installatie Tips 13
88Gamer88 Plexiglas verlijmen met chloroform Cases en Modding 3
F Plexiglas wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Blackdash Plexiglas Kast aarden Cases en Modding 3
S [prototype] Plexiglas buis fitting Gallery & Build Logs 24
gerjanlubbers Plexiglas covers ? Cases en Modding 4
M Plexiglas bevestigen aan paneel Handleidingen en Installatie Tips 4
G Plexiglas en graveren Cases en Modding 5
sir serial [GEVONDEN] 1mm clear plexiglas! Gevonden 7
Sw333t Monteren van plexiglas window: Welke kit heb ik nodig? Cases en Modding 8
Sw333t 1mm getint plexiglas Cases en Modding 5
pulse Hexahedron - Custom Plexiglas Cube Case Gallery & Build Logs 20
pulse [GEVONDEN] Plexiglas 5mm Gevonden 2
T1mmy Waar degelijke plexiglas kopen? Cases en Modding 13
E Problemen met LED achter het plexiglas..... Cases en Modding 4
S plexiglas wand Cases en Modding 7
D Plexiglas bewerken Cases en Modding 12
MonsterEnergy Zwart plexiglas (ondoorzichtig) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
k.3nny [INACTIVE] Plexiglas behuizing Gevonden 2
E [INACTIVE] EK-FC 4870X2 CF - Plexiglas Gevonden 1
Sw333t [IN-ACTIVE] Iemand die goed is met het bewerken van Plexiglas Gevonden 3
Source Plexiglas bewerken Handleidingen en Installatie Tips 34
Source Plexiglas, groter formaat? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Freddy Antec Bigboy / Plexiglas panelen op voorraad HighFlow Computer Cooling Shop 8
M Bridge para 2x Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-N Geforce RTX 3090 TI Strix/TUF com placa traseira Waterkoeling 1
Jason Alphacool Eisblock Aurora GPX-N Acryl Active Backplate 3090/3080 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-A Radeon RX 6800/6800XT/6900XT Reference D-RGB Te Koop 0
Jason Alphacool Eisrohr 13/10mm & 16/13mm Acryl (PMMA) satin 80cm - 4pcs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Rammstation Verlichting acryl paneeltjes Cases en Modding 4
anub1s18 vraagje over de duurzaamheid van acryl onderdelen t.o.v. pom/acetal Waterkoeling 3
Heineken [Gezocht] acryl buis buigen (1) Waterkoeling 0
Freddy Bitspower Mandrels Kits (acryl/pet-g bender/buiger): BP-CMMK12-MBK en BP-CMMK16-MBK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Primochill Acryl Rigid tube blauw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Hightower silicone koord voor buigen acryl tube HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
CDA441 [Gezocht] Zwart acryl Gevonden 0
anub1s18 vraagje over Acryl Paneel - UV Rood / Transparant - 500x500mm Cases en Modding 12
K Acryl Paneel - UV Grijs / Transparant - 400x400mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
bundymania Plexi / Acryl Top for Heatkiller 3.0 Waterkoeling 11
Source Beste manier om dit te doen.. (Acryl+Fanfilter) Cases en Modding 5
stravinski ac ryan acryl uvgroen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 31
C paneel bevestig cubus met schroefdraad Cases en Modding 4
P hoe kan je het beste letters uit een pc paneel halen? Cases en Modding 6
Sw333t Vraag over Cosmos top paneel Cases en Modding 5
S Cosmos-S zij paneel Cases en Modding 4
R Transparant plexi paneel voor custom window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
ShockRaver [case] logo's uit paneel laten snijden dmv waterjet? etc? Cases en Modding 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan