• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ac ryan acryl uvgroen

probleem is, ik ga dus 320 bij 260 gebruiken, maar daarnaast heb ik OOK nog 10 bij 265mm nodig voor een ander onderdeel...
dus dan moet ik 2x 15 euro neerlappe en een heleboel gaan weggooien:(
 
jah dat moet wel lukken, zeker omdat mijn steuntjes bij mij zijn 1cm (zonder schroefdraad meegeteld) dus dan heb ik nog eens 5mm over... en dan moet ik rekening houden met de achterkant van het moederbord, aangezien daar nog meerdere koelblok bevestigingen zitten:) die zijn 3mm dus hou ik nog 2mm over :D
gaat wel mooi uitzien:D op dat zwart:p dus vraag aan freddy... kun je misschien ook de 5mm versie (uv groen) op je site zetten:icon_redface::118:

alvast bedankt freddy:033:
 
ik heb ook al een PM naar maomanna gestuurd, maar de vraag is:
als ik die plaat gewoon zo achter mijn mobo zet en ik heb dus 3 uv buizen in mijn sidepanel (kijkzijde) licht het dan inderdaad zo op zoals je op dat plaatje ziet? of moet ik misschien een paar (uv?) ledjes erin/erachter zetten zodat het wat krachtiger oplicht?
en hoe kan ik die het mooist verwerken in die plaat?
TIPSSS!!!! zijn meer dan welkom:p

edit:
owh en freddy hoe lang duurt het ongeveer nog voordat die panels binnenkomen?:D
 
Laatst bewerkt:
het mooist zou denk ik de ledjes worden en het mooist weggewerkt is door je mobo tray heen en in het acryl een gat boren en dan via achteren (achterkant mobo tray) de led(jes) erin stoppen ;)
 
uv ledjes van binnenuit laten verlichten geeft een groter effect, moet je wel leds hebben met een brede lichtstraal ;). En als die plaat toch tegen je mobotray aan komt een paar gaatjes door de tray heen boren ledje erin en de draadjes achter je tray laten lopen?

edit: spuit 11 :(
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p [TKA-Alu Panels] A.C. Ryan AluPanel™ 500x500mm Brushed Anodized (1/2mm Silver/Black) Verkocht 2
D [CANCELLED] 2x A.C. Ryan UV groen 120mm Verkocht 1
k.3nny Ryan Dunn Overleden (jackass beroemdheid) Nieuws en Sport 10
R AC Ryan radgrill HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Source AC Ryan Play!On HD DVR (Recorder) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Sanders AC Ryan Backy ACR-BX3978 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Duriel A.C. Ryan AcrylPanel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
A AC Ryan MORF Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
D Ac ryan Gold plated pins Handleidingen en Installatie Tips 15
RRPhantom A.C. Ryan Sleeving+Tools HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
Slader [backy] AC-ryan molex black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Thierry AC Ryan ConnectxTM T-Molex Female HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
dietje1908 ac ryan kxng HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
maomanna AC ryan plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
M Bridge para 2x Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-N Geforce RTX 3090 TI Strix/TUF com placa traseira Waterkoeling 1
Jason Alphacool Eisblock Aurora GPX-N Acryl Active Backplate 3090/3080 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-A Radeon RX 6800/6800XT/6900XT Reference D-RGB Te Koop 0
Jason Alphacool Eisrohr 13/10mm & 16/13mm Acryl (PMMA) satin 80cm - 4pcs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Rammstation Verlichting acryl paneeltjes Cases en Modding 4
anub1s18 vraagje over de duurzaamheid van acryl onderdelen t.o.v. pom/acetal Waterkoeling 3
Heineken [Gezocht] acryl buis buigen (1) Waterkoeling 0
Freddy Bitspower Mandrels Kits (acryl/pet-g bender/buiger): BP-CMMK12-MBK en BP-CMMK16-MBK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Primochill Acryl Rigid tube blauw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Hightower silicone koord voor buigen acryl tube HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Anthares Plexiglas/acryl paneel met LED? Cases en Modding 3
CDA441 [Gezocht] Zwart acryl Gevonden 0
anub1s18 vraagje over Acryl Paneel - UV Rood / Transparant - 500x500mm Cases en Modding 12
K Acryl Paneel - UV Grijs / Transparant - 400x400mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
bundymania Plexi / Acryl Top for Heatkiller 3.0 Waterkoeling 11
Source Beste manier om dit te doen.. (Acryl+Fanfilter) Cases en Modding 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan