Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit net te denken als je de tempsensor op een 15mm extender schroeft dan heeft het ook geen flow belemmering in je "dobbelsteen\blok" omdat de sensor anders in het midden van je blok komt.
Ik zit net te denken als je de tempsensor op een 15mm extender schroeft dan heeft het ook geen flow belemmering in je "dobbelsteen\blok" omdat de sensor anders in het midden van je blok komt.
Deze week proberen de pompen en de reservoirs te plaatsen. Heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd maar nog geen naar mijn zin..
Deze week ook maar is sleeve bestellen zodat als alles op de juiste plek staat ik daar mee kan beginnen.
Deze week proberen de pompen en de reservoirs te plaatsen. Heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd maar nog geen naar mijn zin..
Deze week ook maar is sleeve bestellen zodat als alles op de juiste plek staat ik daar mee kan beginnen.
Grtz
[/QUOTE]
Ziet er mooi uit. Hoe ga je ze bedienen, 6 PA2's ! 25 Watt per pomp toch.
Ik was laatst aan het testen en kwam er toevalig achter dat je met PA2's en een USB-UB + de aquasuite de zaak kan besturen zonder de Aquaero. Aangezien ik de boel al ingebouwd heb ga ik er nog een paar fans bij plaatsen.
Misschien handig om er iets meer over te vertellen. Ik ben er ook achter dat het aantal sterren bij een artikel ook niet altijd betekent dat het van hoge kwaliteit is maar meer iets van het aantal verkocht. Test revieuws\ervaringen van slechte exemplaren zie je dan ook vaak niet.
Thnx heren voor het meedenken! Gewaarschuwd mens .. heb er vanmorgen op het werk maar even een druk test gedaan Geen problemen gevonden dus ik ga er vanuit dat het goed komt. Moet die van K.3nny wel echt los hebben gezeten toch..?? Echt veel druk bouwen die pompen niet op..